2008. október 22., szerda

Sapka (Jaques Cousteau Hat)





Lassan elkészülnek a "télváró tökfödők", három már testet öltött, a negyedik is jól áll, már elkezdtem, alig hogy az előző szemei lefogytak a zoknikötőkről. A zöld, tiszta gyapjúból készült, a kék, fele-fele arányban gyapjú, műszál keveréke, míg a barna sajnos csak műszál. A fonal fajtáit nem írom ide, mert ezek mind turkiból való, maradékok, de ezt nem lekicsinylésnek szántam, ugyanis, egytől egyig svájci fonalak, jó a minőségük, és könnyű volt elkészíteni a darabokat,hála illeti még ezért Jucuut, aki megosztotta velem a mintát- magyarul. Azért idebiggyesztem, ahol angolul megtalálható. A fogyasztásnál nem az áthúzásos módszert választottam, mivel jobbra dőlő a fogyasztás vonala, hanem a két szemet simán összekötöttem. Mivel körkötőtűim damiljai rendre hosszúak voltak, az első pár sort, kört, 3 körkötővel készítettem, utána pedig egyből átszedtem a szemeket zoknikötőkre. Hogy a sapka teteje ne legyen süvegszerű, nem fogyasztottam 12 szemig, hanem vagy 20, vagy 16 szemnél már befejeztem. Hogy valójában milyen is lett a "mű", majd elválik, ha röpködnek a mínuszok.

Nincsenek megjegyzések:

Környe Márciusban