2008. december 17., szerda

Fonalak

Ennél a darabnál is a lustaságom kerekedett felül, így fogyasztás nélkül egyenesre kötöttem. Bojtokat sem volt kedvem készíteni, inkább vagdostam sok- sok hosszú darabot, átfűztem a sarkokon, és befontam. ( Fonal: Oracril Elle, 50 g= 133m )


Tartok tőle, hogy e színvilágnak a fényképezésével meggyűlik a bajom, valahogy nem adja vissza az igazi színeket. Ennyire nem világít a valóságban. Csavart minta akar lenni , amivel a sapka készült, de nincs fejem, amin jól be tudnám mutatni. Majd a gazdáját megkérem, küldjön képet, mikor viseli.
Ezek csak színben fogtak meg, és a vastagságuk ideális, 50g = 150 m, viszont teljes egészében műszálas. Szintén Reatex-es.
Katia, Tundra nevű fonalak, Spanyol gyártmány, itt látható a teljes készletük, Reatex-től valók. 100g= 180 m, kicsit vastag, de jó vele dolgozni. Összetétele: 50 % gyapjú, 40 %acril, 10 % viszkóz, nem a legjobb, de mégsem teljesen mű az anyag.
Íme szegényes fonalkészletem, azért nem fényképeztem le mindet, csak egy-egy gombócot.

2 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

A kislány sapi nagyon eredeti lett, mindegy, hogy kényelemből-e vagy nem. Olyan mintha két copfocska lógna ki a sapin. Ha hosszabbra hagytad volna, a maradék egy bojtot alkotna és nem kell pompom.
Semmi baj a reatexes fonalakkal, én is rendeltem már tőlük egyszer. Kíváncsi fáncsi vagyok mi lesz belőlük?

Névtelen írta...

Újra rengeteg dolgot alkottál, bár én haladnék ilyen gyorsan. A Kézivarázzsal én is találkoztam, jó volt vele dolgozni és meglepően jó áron vettem.

Környe Márciusban