2010. április 30., péntek

Lá-lá-lá-lá-lálálá...

Május-köszöntő


Zengjen a dalunk, pajtás,
Fákon újul a hajtás,
Fogadjuk a tavasz dalát!

Itt van május elseje,
Énekszó és tánc köszöntse!

Zeng es dalol az élet,
Szállj csak, zeneszó, ének,
Ébresszed a magyar népet!


Ez meg csak úgy belebújt az agyamba, ahogy arra gondoltam, holnap már május van. De nem találtam meg valódi hanggal sehol. Majd dúdolom. Ezek a nóták úgy belénk égtek, hogy szinte minden mozgalmi, úttörő énekre emlékszem. Ma vajon mit tanulnak ennyire meg a mai gyerekek?

(mellesleg remélem, nem jár érte bünti, hogy ezt ide kitettem!? )

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

En napok òta ezt ènekelgetem magamban. :-)
Azèrt jòl a fejunkbe vertèk annak idejèn, jobban emlèkszem a szovegère, mint mondjuk egy Elso Emelet dalra....

Lente Julcsi írta...

:)

Én azt énekelgetem,hogy:"orgona ága,barack fa virága..."
Bennem ezek a dalok is nagyon megmaradtak.

Kicsiny Györgyi írta...

Azt hiszem, van a szövegben egy pici hiba, legalábbis mi úgy tanultuk,
hogy "fogadjuk a tavaszt dallal".

Szép májust kívánok!

Környe Márciusban