2010. június 5., szombat

Segítő süti...

Végre kipróbáltam egyet a Segítsüti receptfüzetből. Max konyhájából a Kókuszos- corn flakes-es csókra esett a választásom, mivel ezt egyetlen tálban ki lehetett keverni, kanállal adagolható, a sütő meg amúgy is forró volt, ebédkészítésből kifolyólag. Nos a Mester útmutatója alapján, rácsra téve kell hűlni hagyni a kis falatkákat, de sajnos az első adag nagy része ennek a folyamatnak a végét nem érte meg. Akkor még nem is beszélve arról, hogy sütis dobozba téve, akár egy hétig is eláll. A végső simítást, a csokival való csorgatást azt kihagytam, így is elég csokisnak tűnt az íze, mivel valamivel több csokis pelyhet tettem bele, pufis rizsem nem lévén csokis gabonagolyóval helyettesítettem azt. A képek nem túl étvágygerjesztőek, sokkal inkább hasonlítanak másra, mint sütire, de erre találták ki a "ronda de finom" kategóriát. Mivel amúgy sem színes, kicsi szalagocskával próbáltam feldobni, sikertelenül.( Bucikánktól nyert ajándék volt ezzel átkötve, és mivel nem dobok ki szinte semmit, a "Hátha egyszer jó lesz valamire!" gondolat jegyében, most jó lett erre).  Még szerencse, hogy a kávé nem kéri ezt számon. (mikor adagolom befelé a számon). (ja, megint fáj a fejem, ez annak a jele) 


3 megjegyzés:

Varga Gabi - Barka Fonal írta...

Ezzel a recepttel már én is szemeztem, most végképp kedvet csináltál hozzá. :)

Moncsi írta...

Kicsit lágy lett a nyers tészta, nem bíztam benne, hogy le tudom majd szedni a sütőpapírról, de nagyon szépen sült, és jók a megadott mennyiségek, nem kell, hogy sűrűbb legyen.

Varga Gabi - Barka Fonal írta...

Köszi. :)

Környe Márciusban