2011. április 4., hétfő

Még tyúkocskák és pár apróság...

Némi szöveg is illenék ide. Miután a tyúkszállítmány elhagyta Fejér megyét, kiürült a tyúkketrec, a fonalas kevésbé...

Szakértő szemek szemlélték Szekszárdon szerény szöszöléseimet.
Kishúgom kért még párat belőlük, azért az újabb fészekaljnyi tollas.

Egyébként a szakértelemről, mit arról, az elismerésről csak annyit, hogy így felsorakoztattam őket és apa célba dobott rájuk zoknigombóccal. Ezért aztán csak azért is még horgoltam néhányat, hogy el is tudja találni .
A telefon ruhája pedig úgy keletkezett, hogy ovális formát próbáltam kialakítani, aztán annyira szépen mutatott, hogy folytattam, amíg elég nem lett a készüléknek.
A kis tojások hasonló elven formálódtak, a fogyasztást gyakoroltam, és ha már Húsvéti dekor, akkor legyen tojásforma, jól kitömtem vattával és ennyi...

4 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

milyen szép színesek! mint a tavaszi virágok. úgy látom, vannak még tartalékaid a fonalaskosár mélyén :)

ercsu27 írta...

Ó te jó ég, mennyi kendermagos! Nagyon jók!

A fotó is jó, amit küldtél, most már előkerültem, később írok rendes levelet.

a Matula ikrek írta...

Ez már egész tyúksereg, nem is csodálom, hogy zoknigombóc támadás esett ellenük... :o)

CathlenKata írta...

Micsoda kotkodálás lehet nálad:-D
Nagyon jópofa jószágok!

Környe Márciusban