2011. november 16., szerda

Azt a 700-át...

Írok még egyet, csak hogy meglegyen a kerekedés a bejegyzésszámot illetően.
Van még egy(meg még hááány ?)zoknikezdemény a tűimen, Ági-féle olasz szuperfonalból, és aarlan türkizesből, sajnos ez a fajta kihalófélben van nálam, ezt is még a vaterán lőttem, mikor végkiárusítás volt belőle. (Gyöngyi, Macus: Nektek van még belőle???)


Most már biztos, hogy ezt magamnak kötöm, mert a Máriától kapott zoknit már lassan két éve használom, és nem akarnám tönkretenni. Szinte még olyan egyébként, mint új korában, két naponta kimosogatom, kézzel, és gyakorlatilag második bőrként funkcionál a lábamon, már a 3. telet kezdi meg rajtam. Hordtam bakancsban, idebent csak úgy, papucs nélkül, mostanában meg még mindig a nyári klumpámban csámpáskodok az utcán, plusz a zokniban. Hihetetlennek tűnhet, de kevésbé fázik a csülköm, mintha cipőben lennék.


Egyébként Máriánál a korábban említett ronda-színű Lidlis fonalból készült zokni is jól néz ki. :))



5 megjegyzés:

nöné írta...

Moncsikám, arra gondolsz, amelyiket kuncseráltam Tőled? Egy fél zoknim van kész belőle, kellene? Megnézem akkor, hogy mennyi van.

Moncsi írta...

Arról, gondolom, vateráról szereztük, volt lilás is belőle. Annyira nem fontos ám, csak fájón néztem, hogy kiürült a doboz, amiben tartottam ezeket. :)Majd később is jó lesz az, hátha befejezed egyszer.

Macus írta...

Moncsi!

Nekem "rendes" zöld van, nem türkizes. De abból van valahol a szekrény mélyén. Előkeressem?

Moncsi írta...

Jaj, Lányok, nem akarok én fonalkoldus lenni, CSAK akkor kérem, ha Nektek már nem lesz rá szükségetek! :) Köszönöm!

CathlenKata írta...

Bárcsak tudnék segíteni....

(nekem a moly esett bele a zoknifonalba, és most az összest át kell tekerjem :-( De készítettem sok levendulapárnát, hogy a többibe már ne menjen bele.)
Nem hiányzott bevallom. :-x

Környe Márciusban