2010. november 9., kedd

Moncsi zokni-tára...

...is gyarapodóban ismét, szimultán-kötök egyszerre 5 párat, majdnem készen vannak, képek itt is holnap.

Valamint felderítettem az e célra hasznosítható alapanyagokat, kb. 20-25 közötti a csomagok száma, na jó van, amiből két garnitúrát is beszereztem.

Nem tudom, mi történt de annyira megkedveltem a Lidl-s fonalakat is, vannak köztük jobban köthetők, mint az Aldisok közt.

Remélem, még lesz majd eksön, mert muszáj lenne a színválasztékot bővíteni.




3 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

és milyen árnyalatokra vágysz?

Zsófimamája_Gabi írta...

Vagy a kendőket ontod magadból vagy a zoknikat:)) ez jó!:)

Marcsimami írta...

Én is kedvet kaptam Tőled a zoknikötésre és... elkészült életem első, saját kötésű zoknija! Na meg a sikeren felbuzdulva, gyorsan-gyorsan további 4 (csíkosak is, csipkés is) és... most rohanok az Aldiba, hátha találok még fonalat. :)))
Köszönöm Neked az inspirációt!

Környe Márciusban