2011. március 11., péntek

Ahogy betévedt, úgy ki is...

K É S Z !!

Végül is 77 magyar... nnnem népmese, hanem nagyinégyzet lett, de valahogy nekem úgy tűnik, minden elhorgolt gyapjúméter, valahol újjászületett másutt, mert újfent átnéztem a készletet, és mintha nem hiányozna belőle. Talán lesz még egy ehhez hasonló akcióm, a vége felé már futószalagon horgoltam, először a közepét a négyzeteknek, aztán csak hamarjában körbe, és össze...Még nem is mértem meg, mekkora, de egy testet bizonyára betakar, még talán az enyémet is, azt a habot. A körítést kéretik elnézni, mert csak odadobtam az ágyra, annyira akartam már fényképezni. Kicsit lehet, merész az a lia-sötétkék, de a melírozottban mindkét szín szerepel, ezért bátorkodtam őket házasságra kényszeríteni, nekem tetszik a végeredmény!!!


Más: Kissé mintha fesledezne a gondok szövedéke körülöttünk, tegnap rábukkantam a középiskolai felvételi rangsorra, és a 6 iskolából, ahova jelentkeztünk, 3-ba biztos felvételt nyert Balázs,( 6., 9., és 44. helyen) a többi iskolánál még nem volt fent a honlapon a lista. Most majd megint jön a dilemmatyizás, hogy a sokból, hova is, de milyen jó érzés, hogy mi választhatunk...







14 megjegyzés:

Andicsek írta...

Gratula a takaróhoz, naaaagyon szép! Gratula a Gyermekhez is! Nagyon jó érzés lehet valóban, hogy a választás joga a Tiétek!:)

Kriszta írta...

Húú, nekem nagyon tetszik a takaród, gratulálok a kitartásodhoz, szép lett a végeredmény!
A gyerkőchöz is gratula, szép eredményeket ért el!

Moncsi írta...

Kösz, Lányok! Hááát még, ha tanulna is!! De az istenért nem lehet abba kemény fejébe beleverni, hogy az ő érdeke, szakközépben azért ez a hozzáállás kevés lesz, de csak megjön az esze! Ebben reménykedünk apával.

ercsu27 írta...

Klassz lett a takarókád! :-)

A csemetének meg majd csak megjön a harvi kedve4 :-)

Moncsi írta...

Köszi! Tűkön ülök, most hozza a postásom az Amelie-t, mindjárt...

Kataca írta...

Tök jó lett a takaród!!!!

A gyerek egyetlen nyár alatt rengeteget tud változni, ezt láttam a fiamon amikor oviból iskolába került. Nekem mindig azt mondta az Apukám, hogy okos ember más kárán tanul a hülye meg a sajátján se...ezt kell hogy elhiggye.

a Matula ikrek írta...

Állati jóóóóó lett!
Minden színe úgy jó, ahogy van.
Gratula szintén a gyerekhez is, a tanulásikedv hiánya típushiba, talán, ha azt tanulhat, ami érdekli, javul a helyzet... :o)

Moncsi írta...

Környezetvédelem, kertészet, informatika- ezek a lehetőségek, ezek közül választ majd. Egyébként, Matula Lányok: nem típus, hanem GYÁRTÁSI HIBA ! :))))

L.Julcsi írta...

Klassz lett a takaró,jó "kis" munka lehetett vele:o)
A sulihoz gratulálok!

Zsófimamája_Gabi írta...

Ez így szuper, ahogy van:))

Az tényleg jó, hogy lehet választani. Legalább nem kell kényszermegoldás:)

peony írta...

jaj, én beleőszültem volna egy ekkora takaróba... a "stash"-nak (vagyis a fonalkészleteknek) meg fura tulajdonságai vannak... szaporodik ha nem nézel oda... ha kiveszel belőle, még töbet követel...stb

Cathlen-Kata írta...

Csodás lett a takaród, én mintha lemaradtam volna 15 kockával:-D
A gyereknek gratulálok és kívánom jól válasszon!

Gabella írta...

Nem rossz!

Irenka írta...

Jó lett a takaród! Gratulálok a felvételikhez! Jó töprengést a választáshoz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)