2011. május 25., szerda

Parfümzokni

Nem kell megijedni, nem törtem be az illatszerpiacra , a főleg a fiúszobában a padlószinten,különböző bútorok alatt életüket élő, néha már önálló mozgásra képes, "lábneműkkel". Sokkal inkább a szaglószerveknek kellemesebb illatélményt nyújtó,"Dr.Szöszi" nevével fémjelzett EDP-t tartalmazó gömbölyded üvegcsémet láttam el a húsvéti tojásoknál is alkalmazott technikával kötött "ruhával", mülleres nagyon maradék zoknifonalból. (ez aztán rendesen kör alakúra sikeredett mondat lett, többszörösen is :O )
/Az üveg magában nagyon jól néz ki, de olyan selymesnek éreztem, hogy félek, leejtem és oda a drága "nedű", ezért bújtattam el gyapjúba. /
Az alsó képen pedig egy turkis Aldis fonalból kombinált normál lábravaló figyel.







Nincsenek megjegyzések:

Környe Márciusban