2014. február 13., csütörtök

Fűben-fában

http://pannon-info.hu/mez-meheszet/90-ne-a-szintetikus-gyogyszereket-egy-mez-es-fahej

Egy cikk,amit nem akarok minden alkalommal keresgélni,mikor eszembe jut,hogy szólok róla. Csak folyton kimegy a fejemből. Működik! Utólag jöttem rá,hogy a méz-fahéj kombináció segített megszabadulni egy hónapok óta elhúzódó problémától. Egyszer csak lettél egy gyógyulni nem akaró seb a mutatóujjamon. Nem csinált az semmit,csak éppen naponta százszor ütöttem be mindenhova,olyankor a fájdalom tokától-bokáig száguldott az idegpályáimon. Volt rajta var,ami nem akart eltűnni,poliroztam,újra kialakult. Beragasztottam,megfőtt alatta az ujjam,de bőr nem akart képződni. Hiba gondolkodtam,nem tudtam,mi sérthette meg. Azt hittem vmi bakteriális cucc,mert mindig tövig vágom a körmöm,és talán kerti kapirgáláskor került oda vmi.Szóval csak kínlódás,ragasztás,reszelgetés,állandó bebarmolás a leglehetetlenebb helyekre. Aztán egyszer feltűnően kezdte magáról ledobni a pörköt,lecsipegettem óvatosan. Nem képződött újra. Aztán még több lejött,és már nem volt semmi olyasmi,csak új bőrke. Megmenekült a kedvenc,fonalvezető ujjam!! Akkoriban olvastam a cikket,közben érkezett méz is Jómagyar.hu-tól. Eszegetten,szinte mindenhez ;-) .Közben kattantam rá a fahéjas nyalánkságokra is,csiga,fahéjas rúd. Azokban tapicskoltam,így a fahéj kívül-belül hathatott. Volt,nincs,bármi is lehetett az! Nem gondolom véletlen egybeesésnek,mert közben kenegettem,szappanoztam és nem reagált semmire. Úgyhogy engem meggyőzött a jótékony hatása a méznek-fahéjnak!

Nincsenek megjegyzések:

Környe Márciusban