2014. február 10., hétfő

8 K.

Végre rátaláltam valamire,ami érdekel. Kicsit elegem lett a zoknikból,kesztyűkből. Nem a mivoltuk miatt. Hanem mert hegyekben állnak mindenfelé.Persze jónéhányat készítettem, amelyek kellettek is. Olyanokat is,amelyeket nem kellett volna. Itt arra gondolok,mikor a megrendelő jobban tudja,mennyit ér a munkám. Nagyjából semmit. Mert ő körülnézett az árak terén,és erre jutott. Én meg engedtem. De ezzel befejeztem. Meg lehet venni a piacon,kínai boltban,ha kell hetente. Nos,akkor mi kerül kevesebbe? Az ilyen hozzáállásra is azt tudom mondani,szerezzen mindenki maga tapasztalatokat. Nem érdekel,hogy ettől gyopárnak tartanak. Van,aki elismerte,amit készítgetek,nekik ezentúl is bármikor,bármit,akár csak úgy is.

Huh,azt hiszem,ez nyomasztott egy ideje.Úgyhogy ugorjunk is egyet. Egy újabb kardigán. Itt rögtön magyarázom is a címet. Vagy inkább elárulom: körkardigán kellokukka kendő kombó.

'Egyszerű' fentről kezdett darab,kis csavarással,hangsúlyozandó a raglánvonalat. Közben kissé untam a simakötést,ezért húztam egy merészet,a két elején,és a háta közepén elkezdtem belékötni a harangvirágos kendő mintáját. Ettől aztán köralakúvá kezd válni,mert ennél a kendőnél nem mindig ugyanannyi szemmel nő a sorok szemszáma,de nem baj,majd jól átlapolódik. Ráfogom,hogy ilyennek kell lenni. Lehet,hogy ettől lesz egyedi?

9 megjegyzés:

Macus írta...

Nagyon szép lesz a kis kardi.

örülök, hogy itt is jelentkeztél. :)

Kataca írta...

Ez nagyon szép!!!!

Gabriella Felker írta...

Nagyon klassz dolgokat készítesz! Tetszik a minta is, a csavarások is, ahogy a végén kezdted, jól megcsavartad..., a raglán szaporítás(?)..., gyönyörű lesz! Gratulálok!!!!

undercover írta...

Hú, de szép, Moncsi!
Mit vársz a piactól? A múlt héten mentünk az szfvári kórház kartonozóba, és ott elkapott minket egy nő, hogy ad 10 pár zoknit 300 Ft-ért? Rögtön mondta a férjem, na ez csak loptt lehet. De ezk után ki becsüli meg a drága kezed munkáját?

Moncsi írta...

Most már látlak Benneteket! Moderálásra voltak beállítva a megjegyzések. Javítottam.

Sziranszki írta...

Szia Moncsi! Gyönyörű a kardigán!! Én Zsófinak szeretnék tunikát kötni a következő télre, pedig mondtam hogy csak kendőt, sálat, sapkát tudok kötni, egyéb ruhanemüt nem. Na, de ha neki mertem állni anno egy csipkekendőnek, akkor a tunika is meglesz :)Anyósom zoknikat gyárt saját és család részére :)

rozi írta...

Jó hogy újra olvashatom velős gondolataid!!Puszi!

rozi írta...

Jó hogy újra olvashatom velős megjegyzéseidet!!Puszi!!

Moncsi írta...

Most már tényleg jól állítottam be a megjegyzéseket. :) Nincs moderálás!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)