2009. április 9., csütörtök

Agyam menése...

Éppen láncoltam a 10 a sokadik hatványon számú szemet a "sivatagi csodakendőmön", mikor kivágódott a mélyben, leghátul a tudatalatti kiskertajtóm, és a "Megkötöm lovamat..." kezdetű nóta dallama "lovagolt" be rajta, hát a szöveget én adom hozzá, összefoglalva eme ténykedésemet. /mindenkitől elnézést, ha túlontúl nyakatekert vagyok, ez már a vég kezdete? /

"Kötöttem csodámat
bíbor gyapjacskámból,
Kötögettem egyet
minden egyes chart-ból.
Yucca és Agave
hamar készem lettek,
Edge setup és Main edge
sok fonalat ettek."
/ moncsi/

Sajnos tényleg sok belement, a második 25 dekásból is legalább a fele, így már még egy kendő nem jön ki ebből a színből, pedig olyan szép, olyan borvörös/?/ a képen nem látszik, mert nappal szemben fotóztam.
Méret: 340*135, és nem értem, miért lesz nekem mindig ekkora, mikor ugyanabból kötünk, nagyon nem is erőszakolom, hogy nagy legyen, csak amennyire engedi.Ennek még az árnyéka is lenyűgöző.

4 megjegyzés:

Melinda írta...

Hű, Moncsi, nem vagy semmi! Szinte naponta egy kendő!;)))) Ez is csodálatos, gratulálok! És egyértelmű a művészi hajlam, ha már dalokat is költesz!:D Nekem tetszik a nótád!;)))

Moncsi írta...

Köszi, Melinda, tegnap/ma/ éjjel is ezen dolgoztam, de néha már szétesett a figyelmem, így abbahagytam. Azért a "költés" túlzás, de ennél bárgyúbbakkal is lettek már "sztárok" a művészvilágban.

nöné írta...

Egy kötögető sztár? Nem is lenne rossz:oDD

Moncsi írta...

Inkább: Rosszabb már nem is lehetne!! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)