2009. szeptember 7., hétfő

...horgol egy kicsit...

Muszáj volt már kipróbálnom, tudok-e én is szütyőt? Tudtam. Bár mű a szál, de hamar meghurkoltam, legközelebb valami nemesebbe bökök. Mondjuk pamutba. A benne látható boltokban megüresedett nyalókás dobozokban tartom a horgológombócaimat, van belőlük pár darab a szobában, és már kaptak ígéretet arra, hogy ki lesznek hajítva. :(( A másik is új próbálkozás, kislány sapka, kötöttben már készült ilyesmi, de most e technika volt a kívánság. A színek csalósak, ennél szebb azért, nem virít ennyire. Viszont modellem nincs, így maradt a régi módszer, vázára próbáltam rá. Nem szólt, hogy szorítaná. :))

4 megjegyzés:

nöné írta...

:o) Legalább e modelled nem felesel vissza a beállításoknál:o)
Bejegyzésed első részéhez: számomra egy percig nem volt kétséges, hogy tudsz szatyrot készíteni! Ez nem kérdés! Jut eszembe, nekem is ott van félkészen egy kötött változata...

ercsu27 írta...

Nagyon tuti! :-)

Altair írta...

És ha én is kipróbálnám? Mekkora pálcákat kell készíteni?

Mondjuk nekem egy német textil bevásárolószatyorban vannak a horgolófonalaim, de a tied jobban tetszik (és itt nem a nyalókás dobozra gondoltam). :o)

Moncsi írta...

Köszönömök! Első pár körben egyráhajtásost csináltam, aztán meggyorsítottam, és kétráhajtásosokkal folytattam. A szélét megint egyráhajtottam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)