2009. augusztus 31., hétfő

Ujjgyakorlataim... Csak képek












15 megjegyzés:

Kataca írta...

Meseszépek!

Kati írta...

HÚÚ!!! Nagyon szépek, főleg az első tetszik nagyon, jól mutat a színekkel a minta.)

(off) Reggel csengetett a postásbácsi, először el sem tudtam képzelni, hogy mit hozott:D
Köszönöm szépen még egyszer!! Gyönyörű, nagyon tetszik, imádom!!!!:D

ercsu27 írta...

Wwwwoooooooowwww! :-)

Moncsi írta...

Kati! Örülök, hogy megkaptad, a méret is jó? Kataca: nálad még nem csengetett?

Ercsu: köszi!;)

Moncsi írta...

Jaaa, már látom, hogy jó lett, csak előbb ezt olvastam.

Melinda írta...

Azt igazán nem mondhatjuk, hogy tétlenkednél...:D Nagyon-nagyon szépek!:)

Timici írta...

szépséges mind, de különösen az első tetszik nagyon-nagyon!:o)
én is megkaptam a szépséges Gailemet, köszi-köszi:o) mail is ment;o)

Jucuu írta...

Nagyon szépeeek! Hihetetlen, mennyi energiád van a kendőkre, bárcsak nekem is lenne, már a felével is megelégednék. :)

macus írta...

Ma én is kaptam egy csomagot, benne egy zöld kendőt. GYÖNYÖRŰ!!!!
És nagyon jó puha!
Majd teszek fel képet a macusvilaga.hu-ra, de lehet, hogy csak holnap jutok odáig.
Még egyszer nagyon szépen köszönöm.

Ezek az "ujjgyakorlatok" mesések. És én nem merek hozzáfogni, pedig már van pár kendőmintám.

Moncsi írta...

Jucuu, az első 3 kép nem ismerős? Az a te zoknifonaladból lett. Macus, örülök Neked is! Akkor mindenki megkapta, és ez szuper.

Amanda írta...

Van kettő pimasz kérdésem: mikor alszol? Vagy már olyan profi vagy, hogy csukott szemmel alvás közben kötögeszt?
Jó nem mindig vagyok ilyen pimasz, tényleg nagyon szépek. Ó milyen jó lenne, ha az én egy árva kendőkezdeményem kész lenne.

Zsófimamája_Gabi írta...

Szia Moncsi!

Kiürült a kendős szekrényed, és újratöltöd?:)))
Én is megkaptam a csomagomat, nagyon köszönöm. Méret rendben, nagylányom azonnal lenyúlta, úgyhogy csak éjjel tudtam magamnak jól megnézni:))

Moncsi írta...

Nagyjából kiürült, Gabi! Nem pimasz a kérdés, Amanda. Volt, hogy bealudtam közben, és haloványan visszaemlékeztem, hogy nem tettem ráhajtást a középszem elé. és után, na arra felriadtam, ráadásul csak simán végigkötöttem azt a sort. Erre felébredtem, és bontogattam vissza.

Kovácsné Julcsi írta...

:)

Kovácsné Julcsi írta...

Természetesen gyönyörüek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)