2009. október 20., kedd

Föstöttem "kottont"...

Csak így parasztosan, hadd nevessetek! Letekertem 5 deka Lidl-s pamuthorgolót, és megkínáltam Boleró italporral, néztem, hogy rakódik le rá, gondolom, ezt csinálja bennünk is, ha megisszuk. Mondjuk csak "Ica teát" szoktam venni, annak még elfogadható az íze. Mivel a víz errefelé elég nem jó, állandóan klóríze van. Viszont itt a legdrágább egy köbmétere a Balaton környékén,lehet, azt isszuk?


Ez csak a kezdet, majd gyapjún is próbálkozom, ha előtte ki nem leszek telepítve a felszerelésemmel együtt. :)

6 megjegyzés:

ilonamamzi írta...

Moncsi! Ez igencsak jól sikerült darab lett. Azért írd meg légyszíves a pontos menetét is. (Meg hogy milyen ízű is....)

Kriszta írta...

Wow, de jóóóó lett!!!! Nagyon tetszik, és a menete engem is nagyon érdekel :)))) Nem jön ki mosásnál? Mivel rögzítetted a színt?

ercsu27 írta...

Tudtam én, hogy nem bírod ki! :-) Megfőzted, ahogy mondtam? Ez melyik íz? :-) Pont ilyen világos rózsaszínt akarok én is.

Timici írta...

Moncsi! ez nagyon-nagyon szép lett!!! melyik por volt ez a Bolerók közül??? érdekelne nagyon is, meg a menete is, olvasom hogy főzni kell, de hogyan mivel és meddig? köszi:o)))

nöné írta...

Moncsikám, mostmár marhára irigyellek ám:o))) Nagyon ügyeske vagy!
Most már feltétlenül el kell mennem nyáron arra a Balatonra:o)

Kovácsné Julcsi írta...

Tök jó :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)