2009. október 20., kedd

Föstöttem "kottont"...

Csak így parasztosan, hadd nevessetek! Letekertem 5 deka Lidl-s pamuthorgolót, és megkínáltam Boleró italporral, néztem, hogy rakódik le rá, gondolom, ezt csinálja bennünk is, ha megisszuk. Mondjuk csak "Ica teát" szoktam venni, annak még elfogadható az íze. Mivel a víz errefelé elég nem jó, állandóan klóríze van. Viszont itt a legdrágább egy köbmétere a Balaton környékén,lehet, azt isszuk?


Ez csak a kezdet, majd gyapjún is próbálkozom, ha előtte ki nem leszek telepítve a felszerelésemmel együtt. :)

6 megjegyzés:

Ilona írta...

Moncsi! Ez igencsak jól sikerült darab lett. Azért írd meg légyszíves a pontos menetét is. (Meg hogy milyen ízű is....)

Kriszta írta...

Wow, de jóóóó lett!!!! Nagyon tetszik, és a menete engem is nagyon érdekel :)))) Nem jön ki mosásnál? Mivel rögzítetted a színt?

ercsu27 írta...

Tudtam én, hogy nem bírod ki! :-) Megfőzted, ahogy mondtam? Ez melyik íz? :-) Pont ilyen világos rózsaszínt akarok én is.

Timici írta...

Moncsi! ez nagyon-nagyon szép lett!!! melyik por volt ez a Bolerók közül??? érdekelne nagyon is, meg a menete is, olvasom hogy főzni kell, de hogyan mivel és meddig? köszi:o)))

nöné írta...

Moncsikám, mostmár marhára irigyellek ám:o))) Nagyon ügyeske vagy!
Most már feltétlenül el kell mennem nyáron arra a Balatonra:o)

Lente Julcsi írta...

Tök jó :o)

Környe Márciusban