2010. január 19., kedd

Hogy mi van a táskámban...

Melyikben? Mert alapjában véve itthon ücsörgök, és ennek ellenére minimum 3 féle táska van készenlétben, és még majd' egy köbméternyi, amit nem használok semmire. Van egy biciklis-kosaras, boltba járós, egy Siófokra menős-vonatozós, és egy a kettő között, azt bárhova vihetem, nem árulkodó, hogy falurú gyüttem.

Alapfelszerelés: buxa, pézsé, Wc-papír, tollak, noteszek, jegyzettömbök, szanaszét salátásodva, vizesüveg, gyógyszerek, (óvszerek) na ez nem annyira, csak rímelt,nehéz napok "felszerelése",

(bár olyankor igyekszem itthon maradni, és nem mutatkozom emberek közt, még az utcára sem nézek ki szinte, annyira megvisel, és már hogy unom...)

fogkefe/?/, mellé a fog, csoki, tökmag, rágógumi, kézkrém, kéztörlő, nedves, ragtapasz, varrókészlet, mindenféle szatyrok tömkelege, azzal van kitömve, opcionálisan telefon, könyv, kötés-felszerelés, horgolótű, nagyon nem szeretném, ha bármikor váratlanul érne egy helyzet, amit lehetetlen lenne kezelni.
Gyakorlatilag komplett üzletsort hordok magammal, gyógyszertár, drogéria, rövidáruda.

Ettől valahogy azt hiszem, számítok valamit, azt ki tudja, lehet, egyszer szükségem lehet erre a sok kacatra, és akkor majd meghozza gyümölcsét a sok cipekedés...

3 megjegyzés:

nöné írta...

Akár az én táskám tartalmát is írhattad volna, a rövidáru üzlet kivételével. Mivel kocsival járok, vezetés közben nem igazán tudnék kötni-horgolni:o) Bár ki tudja...

Tinkmara írta...

A táskád olyan, mint anyukámé. :)) Nála volt BÁRMI, amit kértem. Mondjuk úgy, akármit kértem, elővarázsolta. Ez olyan aranyos. Köszi a bemutatsát Moncsikám. :) Puszma.

Bernadette írta...

Moncsika te csővázassal hátizsákkal jársz? :-)
Mondom ezt én, akinek egy marék kukorica van a kabátzsebében. Nem, nem végszükség esetére a fogyókúra mellé :-).

Környe Márciusban