2010. január 13., szerda

Lehet zongorázni a különbséget...

Tiszinek:

Nálam aztán nem nagy pékség van, Te lány! Csak 3 napja sütöm folyamatosan, de már nem teszem ki , mert ugyanilyenek, viszont nem esnek szét. Ne gondolkodj, dagassz!



Azért mégis mutatnék valamit, egy"bóti" zsömle, Apa tett rá szert, Fehérváron, igaz a táska aljában volt, de nem voltak síndarabok rápakolva, mégis ilyen dizájnos, bele az nincs szegénynek, és megsütni is elfelejtették, /..."hogy a pék rakja tele!"/De, jó vétel volt, mert csak 18 Ft darabja, ha egyet veszel, 20. Amit én szoktam itt, a szomszéd boltban venni, annak, 22, és az is 20, ha magában van, DE: annak van belül is tésztája, van mibe harapni, a számon kívül, ha nagyon sietnék reggelizni. Ezt meg telefújták levegővel. Ilyen kenyeret itt is lehet kapni, akkora, hogy nekem a mai 3 veknike, 1 kiló lisztből nem foglal annyi helyet.

Jöjjön a bizonyíték, képekben, mellette egy tegnapi én zsemlémmel, amelyik a belét is mutatja.

3 megjegyzés:

Monika írta...

Te jó ég! A különbség égbekiáltó!!A humoroddal pedig vidám perceket szereztél nekem,köszönöm!!!!!Én is szeretek kenyeret sütni.:)
Fehérváron dolgozik a férjed? Én ott lakom.:)

Moncsi írta...

Igen, ott, Máv-nál.Köszi, hogy olvasol.

Tiszi írta...

Hehe Moncsi! Méghogy nekem! :D Egyébként még nem olvastalak és bekészítettem a kenyeret. ;) Ez a zsömle egyébként... szerencsére ilyet már nem eszünk. :D

Környe Márciusban