2010. március 4., csütörtök

Elvetemültem megint...

Az uruguayi leheletkönnyű fonalkának nekiestem 5 és feles tűvel. Kíváncsi voltam, vajon mi látszik így belőle, és nem tűnik pókhálónak. Viszont nagyon könnyű volt haladni vele, igaz, még van vissza belőle, mert el akarom használni az egész 5 dekás gombolyagot. Ha megnyújtom, már így is kb. 70-80 centi a közepének hossza, de úgy döntöttem, legyen, aminek lennie kell, ha moncsiméretű akar lenni, az lesz. A minta, nos, hááát, nyugodtan mondjátok, hogy semmi fantáziám, de az ilyen laza kendőkhöz még mindig azt gondolom, a Gail a legmegfelelőbb projekt. Szép nagy levelek alakulnak ki, és olyan jó szellősnek tűnik. Na és persze, kívülről megy a minta. Ezen a képen egymás mellé tettem a Leveles-virágost, és a gail.t, az előző 4-es tűs, azért látszik a méretbeli különbség.Azt hiszem, a következőnek 6-os tűvel megyek neki.

6 megjegyzés:

Maris írta...

Azt a nagyon vékonyat 5 és felessel? Hűha! Én a fingeringnek mondott uruguayit kezdtem el 5 és felessel, és erősen húzom a számat, még lehet, hogy meggondolom magam, és újrakezdem 4-essel.(Swallowtailt kell kötnöm valakinek, de még nagyon-nagyon a legeslegelején tartok.)

Maris írta...

ámbár... a Moonlight Sonatámat én is lécből kötöm (mármint persze nyilván lace, csak én lécnek csúfolom) 4-es tűvel, és nincs vele semmi bajom. Már én se értem, hogy van ez :-)

Moncsi írta...

Szerintem a fingeringhez biztos kell az 5-ös, a "léc"-et 4 és felessel is kötöttem. Szerintem ez a széria vastagabb, mint az őszi volt. Valószínű, ha apróbb mintaegységek vannak, akkor jobb, ha vékonyabbal kötjük. Pl. Fecskefarok.

Verocs írta...

Én pedig azon gondolkodom, hogy a 4essel elkezdett lace-t, viszabontom, és megpróbálom 3 vagy 3,5-tel. Vagy csak nem szoktam meg a vékony fonalat? valahogy furcsa a kendőkezdemény a pulóverek után..De a tiéd nagyon szép lesz!!

Macus írta...

Nagyon szép!

Mosolyrend Évi :) írta...

De klassz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)