2010. március 23., kedd

Festmények, kendő...

Ma érkezett Melindától a kollekció,
persze nem álltam neki rögtön gombolyítani, kerek 3 órán át meg bírtam állni. Délben aztán kibontogattam a motringot, a zöldet, és tekertem, tekertem. Kicsit tovább tartott, mit az uru-léc, de hát ezt szebbnek látom, és még talán , nem talán, hanem tényleg, finomabb is.

Mentem, mendegéltem...szóval telt múlt az idő, kb húsz perc, miután végeztem vele, és már nyomakodott ki a kötésmintás mappámból a Lami-mintája. Mit nyomakodott, a tű már tekeredett is a fonal köré, és "Apa, kezdőőődik!"
Most ott tartok, hogy készen vannak a "Csillagok-csillagok..." Közben a napfény elmúlt, ezért más a színe, mint a motringban.



Tegnap befejeztem a selymes fényű horgolósból készült egyik kendőt, Shetland mintával "adom elő". A blokkolás kicsit sántít, de kivehető a minta. Készítettem pár gyűrűs képet is, igaz nem lett olyan vékonyka, mint Ercsu fecskéje, de kis jóindulattal átfért Ancsa gyűrűjén. (Némelyik fotó sem a legjobb, bocsánat érte...)

10 megjegyzés:

Maris írta...

és akkor most a kutyát hogy hívják? :-D

Macus írta...

Mikor később???

Moncsi írta...

Negró

Nemsokára...

M. :))

Macus írta...

Minden gyönyörű, a fonalak és a kendők is.
nekem mennyi idő lesz, mire feltekerem a Melindától kapott fonalaimat? Hozzá se merek fogni.
pedig szebbnél szebbek

Ilonamamzi írta...

Szépségesek. Mind. Az összes fonal és kendő. Az utolsó kép pedig fantasztikus.

Moncsi írta...

Macus, kis stilisztikai hiba, a feltekerentyűzés után telt el a 20 perc, nem annyi idő alatt lettem készen vele. Talán olyan egy óra volt...

Zsófimamája_Gabi írta...

szépek, szépek:))))

Moncsi írta...

Köszönöm, köszönöm...:)

Melinda írta...

Én meg itt pironkodom...:x Nagyon szép lesz a kendő(nk)!;D Alig várom, hogy készen lássam - emellett a tempó mellett erre hamarosan sor is kerül majd, biztos vagyok benne!;))

Az a Shetland valami álom!!! Pazar a színe is!

peony írta...

Nagyon szép lett a shetland!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)