2011. augusztus 18., csütörtök

A "déli öböl" színei...

Remélem, jó a fordítás a South Bay kendőhöz...
Kettőt horgoltam meg egy hét alatt, mindkettőhöz még tavaly szereztem be az alapanyagot Buci- Bettitől, aki, valljuk be nyugodt szívvel, véleményem szerint az ősz színeinek varázslásához ért a legjobban. Persze a többi festménye is első osztályú, többjükből kötöttem már, de mikor az "őszi sanzonjai" pengenek a tűkön, attól nagyon elgyengülök, valójában ott sem vagyok, vagyis itt sem vagyok, hanem bárhol, amit csak a hangulat felidéz bennem...
 Forrás: internet




Viszont a képen nem tudtam visszaadni a valós színeit, még sütötte a nap, de azért felismerhetőek azok a bágyadt, langyos gyümölcsös színek, amik oly jellemzőek erre az évszakra.

A zöld csak egyszerűen zöld, némi kis sárgával, a melegben egyenesen üdítően hatott, mint egy jeges lime-limonádé.



Készült egy csonka sivatagi csodakendőcske is. Mivel az elején túl sokszor ismételtem a rombuszos mintát, igencsak elszaporodtaka szemek a damilon, és már nem volt türelmem a kacifántos utolsó charthoz, inkább leláncoltam, de így is szépen ívelődik a széle. Ez Barka- Cinege padlizsán árnyalatból készült.


Végezetül egy Adamas, Mohair Gold fonalból, kissé beleuntam a revontuliba is, és mindenképpen "szögletes" minta kellett ehhez a színátmenetes fonalkához, ez még érvényesül belőle.



/egyébként pedig alig haladok ezekkel a bökdösődésekkel, mert olvasás "közbenre" még nem fejlesztettem ki a kötés-horgolás technikáját, az evés már megy olvasás közben :),és ezeknek a könyveknek nehezen állok ellen,a Medici Katalinosat már befejeztem, a másik kettő párhuzamosan is megy, valamiért magába szippantott a reneszánsz kor, lehet, hogy én is a reneszánszomat kezdem élni, aztán meg a nagy hanyatlás következeik /?/



11 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Hááát, szokás szerint nem apróztad el! :-)
Jól néznek ki!

Az Aeolian jó nagynak látszik! :-)

Zsófimamája_Gabi írta...

Alig haladsz???????
Csak győzöm kapkodni a fejem:))

szépek mind!

Ilonamamzi írta...

Jól belehúztál, mindegyik csodálatos.

Macus írta...

Várni kellett, hogy mutass valamit, de érdemes volt! Gyönyörűek a kendők.
Igen, az olvasás és a kötés/horgolás egyszerre nem megy.

nöné írta...

Klasszak a horgolt kendők! Persze a többi is tetszik:o)

Klaudia írta...

Megint beindult a Moncsi féle nagyüzem:)
Szépek nagyon!

Moncsi írta...

Köszi, Lánykák!

Az valóban nem lett volna kicsi, aeolian, ha végigkötöm, de már nem is tudom hány száz szem volt a tűn, inkább hagytam...Van még két adamas, az egyik nem szokványos 3szög, hanem két középszemmel kötöm, olyan félkör alakú lesz talán.

Cathlen-Kata írta...

Csodálatosak a kendőid.
(Én hangoskönyvet használok, így 2 legyet egy csapásra:-D )

bucilla írta...

A mindenit de termékeny voltál Moncsikám:) És az a fotó ott a legelején, annyira varázslatosak a színei:)Gyönyörűségeseket alkottál.

Moncsi írta...

Bucika- Szerénke!

Mi a fenéből "alkottam" volna szerinted, ha TE nem fested meg ezeket a gyapjakat? Neked jár a dicséret érte, és tessék még olyan őszieseket varázsolni, mert közelg a kedvenc évszakom, és látni, érezni, tapintani akarnám. Addig meg "kiülök a dombtetőre...."

Sziranszki írta...

Moncsi! Nagyon tetszik az a lila!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)