2009. június 30., kedd

A lényeg...

kimaradt az előbbi bejegyzésből, Moncsi új technikája: amiben semmi új nincs egyébként, szóval: ezt a kendőt 5 és feles tűvel kötöttem, félve vettem ilyen vékonyat a kezembe, mert azt hittem, évekig tart majd, mire elérem a megfelelő méretet, de nem így történt, és most ezt sokkal szebbnek látom, mint a vastag tűvel kötött, légiesebbeket. Viszont a blokkolásnál a kerítés megtette a magáét, és így ez is lett legalább 1 moncsi alapterületű.


Más:

A sárga "Sivatagival" annyira siettem, eldolgoztam a fonalvégeket, és már mentem is benne, persze, hogy az utcára. Mikor hazaérek, hallom, valami zörög utánam: a középső szemet jelölő függöny"guriga volt az, nem vettem ki belőle. De mivel itt senki nem hord ilyen kendőt, lehet nem is szúrt szemet, talán elment dísznek. Eddig még nem hallottam vissza sehonnan. Jó hogy a kötőtűt nem hagytam benne, na az már szúrt volna szemet. :))

4 megjegyzés:

nöné írta...

:oDD

evanet írta...

szia Mońika nagyon orulok, hogy itt is Rád találtam. Nagyon szépek a munkáid.
Evanet- éva

Jucuu írta...

Érdekes, én például sosem kötöttem kendőt 4-esnél vastagabb tűvel. :) Nagyon szép lett ez a kendőd!
A középső szemet jelölő karikádon pedig nagyon jót mosolyogtam. :))

Kangamama írta...

Egyébként milyen vastag tűvel szokttál kötni, mert nekem az 5 és feles is már igen vastagnak tűnik?

Környe Márciusban