2009. június 22., hétfő

Napsütötte sivatag

Akármennyi kendőt is kötöttem már, mégis most úgy tűnik, ez a minta a kedvencem, és minden színben jól mutat. Ez még "gyapjas", a pamutok kéretik még magukat, de készülgetnek. Közben cseréltem kendőt pár kiló fonalra, siófoki kreatív barátnémmal, hogy legyen mit kerülgetni.de olyan szépek, hogy nehogy már kárba vesszenek. A sárga szín mellé teszek ide egy kis zöldet is, buja paradicsomainkról készült./A zöld kabátban nem Anonymus álldogál egymagában, bár arcra hasonlít! :))/

8 megjegyzés:

Melinda írta...

A kendőd ismét pazar!!!
Fonalat valóban nem szabad veszni hagyni, igazad volt, hogy megmentetted őket!;)))
A kertőrötök valóban Anonymusra hajaz!:O :D Szépek a növénykék, nem mellékesen!

Lvica írta...

Gyönyörűszép!!!

nöné írta...

Jaj, Te Moncsi, ez a kendő valóban gyönyörű! A kert nem kevésbé!

Anice kötős blogja írta...

Hogy te mikre rá nem érsz, kert is kötés is, gondolom mellette még a legfinomabbakat főzöd a családnak is!
A kendőd nagyon tetszik!

Moncsi írta...

Köszönömök mindenkinek! Azért nem szaggatom az istrángot, hogy állandóan a kertben legyek, csak néha a verebek miatt muszáj... :) Anonymustól nem nagyon félnek. Elsősorban apa érdeme, ő szokott veteményezni, én akkor még nem szívesen taposom össze, mert ott fű nem terem, ahova lépek. De ilyenkor már inkább előfordulok. tegnap levettem az első uborkákat is, de most nem varázsolunk vele esőt, jött magától. Gyöngyi, a sapka után nézek, mert már nem emlékszem rá mennyire is kezdtem, tapasztalati úton kísérleteztem ki a szemszámot. A gyapjúból kötött gyári gyapjú, nagyon rugalmas, nem nyúlt ki. Keresem elő a leírást! Puszi!

Kriszta írta...

Csodaszép lett ez a kendőd (is) :D és a kertetek sem semmi, biztosan van benne munka bőven. És ezek a szebbnél szebb fonalak, hmmmm, kíváncsian várom a szebbnél szebb alkotásokat belőlük :)

Zsófimamája_Gabi írta...

Szia!
Nagyon szép a kendőd, megint:))9
Juditnál voltál csereberélni?

Moncsi írta...

Igen, Judittal cseréltem!

Környe Márciusban