2009. július 1., szerda

Leláncolás

Mindig bajlódtam azzal, hogyan tudnék rugalmas befejezést végrehajtani a kendőkön. Eddig a 10-es tűvel történő befejezés vált be, jól felhúzott szemekkel. Tegnap azonban keresgéltem a Ravelry-n, és kinyomtattam egy mintát, amelynek a végén a jelmagyarázatban akadtam rá erre e módszerre. Nem kellett vastagabb tű, csak amivel kötöttem, és olyan szép lett a széle, hogy csak na! Belinkelni nem tudom, a neve: Travelling Light Shawl.

Angolul: Stretchy Bind Off( gondolom ez a leláncolást jelenti, mert az lett belőle)


K1 *k1, put 2 st back on Left needle, k2tog. tbl*

általam értelmezve: 1 sima, *1 sima, 2 szemet visszateszünk a bal tűre, és együtt lekötjük *

a *-ok közti rész ismétlődik

4 megjegyzés:

nöné írta...

Jó, amit találtál, ki fogom próbálni. Én horgolva szoktam leláncolni, nekem eddig ez jött be.

Kati írta...

Én így tanultam anyukámtól a befejezést:)! Igaz a kendőknéél én sem így csináltam, hanem leláncoltam.
De én is ki fogom újra próbálni, mert az utolsó leláncolásommalnem vagyok teljesen megelégedve

Jó,hogy írtáél róla;)

Melinda írta...

Én mindig mindent így láncolok le, én is így tanultam anno. Lehet máshogy is? Azt meg én nem ismerem!:)

Timici írta...

köszönöm szépen, sikerült!
eddig másképp csináltam, de ez most tökéletes lett:o)

Környe Márciusban