2009. július 25., szombat

Málnafagyi...

Megszületett a rózsaszín Gail, olyan kislányos méretben, na, tessék csodálkozni, direkt nem akartam, hogy "moncsiban" legyen mérhető. Ez az 1-es számú fonal a tolnaiakból, de a színmintán túl babarózsaszínnek tűnt, de Ercsu megnyugtatott, hogy nem az, és tényleg nem. Olyan málnafagyi-pasztellszín. Vagy eper, ki mit szeret.Mivel ma már nem olvadt a hajam a terasztető alatt, így volt bátorságom kiülni, és befejezni, de elszámoltam magam, mert még mindig van 4 megkezdett darab, hát ezek sosem fogynak el. De hogyan is tennék, mikor mindig belekezdek valamibe, megkötöm félig őket, aztán meg felváltva, ügyelve a minták keveredésének elkerülésére. A képek nem valami hitelesek, mert addigra hétágra sütött a nap, és bolond szél is fújt. De még lehet, készítek újakat. Most mindenesetre siettem, hogy lássátok, és ne legyen hiányérzetetek, hogy Moncsi hallgat.

5 megjegyzés:

claudius írta...

Tényleg nem olyan erős a szine? Mert én is szeretnék egy rózsaszín kendőt, de féltem, hogy túl erős...
Hányas tűvel kötötted? Megint 8-assal?
Ja, egyébként nagyon tetszik, jó szellős, nyárias :)

Moncsi írta...

Most már áttértem a vékonyabb tűkre, ezt 5.5-sel kötöttem.De haladós volt így is, és szebb a minta is. Tényleg jó színe van, vágj bele. Én nem vagyok egy lányos-rózsaszínes egyéniség, de ez tetszik!

nöné írta...

Moncsikám, kigondoltam Neked egy művésznevet, ha nem haragszol meg érte: a Gail Nagyasszonya. Mit szólsz hozzá? Joggal érdemelted ki ezt a címet, mert már nem is tudom, hanyadik Gailon vagy túl. Már elvesztettem a számolás fonalát:o) De még a kötőseimé megvannak:o)

Timici írta...

nagyon szépséges lett! gratula!:o)
én is pont arra gondoltam, mint Gyöngyi, hogy ez a Gail Neked nagyon bejött, mert már nem is tudom hányadik színben kötöd meg, de nekem is nagyon tetszik, ha minden jól megy legalább kettő nekem is lesz:o)

Moncsi írta...

Köszi, Timici! Már teljesen kívülről készült ez az utolsó, a szegélyt sem néztem, ez ám az agytorna!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)