2010. május 18., kedd

Akkor a neve legyen...

Maris írta, nem tetszik a NEVE ennek a kendőnek. (Undine)Aztán mialatt bökdöstem délelőtt, megint lábujjhegyezés volt, apa aludt, akkor gondolkodtam mit lehetne tenni, hogy Marisnak is a kedvére tegyek, nna, ez tetszeni fog: mától ennek a kendőnek a neve: BIKICSUNÁJ. Mióta hallottam erről, mindenre ráillesztem, és illik mindenhez, akár kijelentő, akár felkiáltó módban használható. (hülyemoncsi :)/Egyébként készen van, de most szülőire rohanok, remélem biciklivel tudok menni a nagy szélben, a nagy légellenállásom ellenére.

Majd még hozok agymenéseket, mert van még ott, ahonnan ez jött.

Csók!

5 megjegyzés:

nöné írta...

Most már éppen itt az ideje, hogy vegyél nekem egy doboz Carefree tisztasági betétet. Ez nem járja, hogy akár hányszor jövök hozzád, utána tisztába kell tennem magam:o)
Bikicsunáj... hát ez marha jó. Már ennyivel is lehet valaki médiasztár?

Gabella írta...

Hát pedig látod, médiasztár lett! Azon is szétröhögtem az agyam, mikor megnéztük a youtube-on, de most rajtad is, Moncsi!

Bár először úgy értettem, hogy Maris lesz a kendő neve! :-)

Moncsi írta...

Szerintem direkt írták át így a szöveget, mert ezzel máris befutott a faszi, és nem kell megvárnia megaszar végét, ki nyer egyáltalán.

Maris írta...

dehülyevagy Moncsi :-D

(én meg a másik, akinek SZÁMÍT a kendő neve :-)))))

bucilla írta...

Tényleg illik rá:) És nekem jobban is tetszik...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)