2010. május 18., kedd

Apa-calja

Olyan lett, mintha kőlevest készítettek volna: Még hozzávágtak 3 és fél kiló cocakörmöt, csak az íze miatt. /ebből lesz ám az illatkavalkád :)) /
(Nem, enni nem ettem belőle, viszont elmoshattam a fazekamat.)


Délután még vonatpótlóval kellett embernek dolgozni menni, ebben nincs semmi hírérték, de apróságokkal kiegészítve, na az valami.

Rendszeresen főznek maguknak éjszakásban, ezért jó a vasutasnak, éjjel is ehet. Általában könnyed, gyomorkímélő étkeket, mondjuk az én szempontomból, mert nem kapok belőle, így nem árthat. (káposztás-csilis-csülkös-babos...van hogy ezt mind egyszerre) A mai menühöz apa szerezte be az alapanyagot, pacalt. 3 zacskó konyhakészen, mondván ennyi mennyiség pillanatok alatt tűnik el az éhes Máv-dolgozó gyomrában. Áztatgatta-mosogatta, nem is mentem a közelébe, ebéd kész volt, kötögettem. De azért csak beleszaladtam, nem volt annyira szagos, de fordult egyet az emésztőszervem.

Kérdem én: ha most ilyen szaga van, milyen lesz nekije holnapra, miután áthaladt a vasutas-gyomrokon? (röhögés) Tudom én azt jól, milyen lesz nekije.

Össze is pakolta, egy nagy tésztafőző fazekamba, ahogy volt áztatva, lével együtt :). Aztán bele egy zsákszatyorba, útra készen a csomag.

Készülődés a buszra, hol a ruhám, jó lesz még az éjszakai megint. Tiszta zoknit se vettem elő...

Mondom én: Vedd csak nyugodtan a tegnapit, a pacal miatt kész megváltás lesz annak, aki beleszagol.
Ezzel elindult szerencsét próbálni a vonatpótló buszra, valószínű, fel engedték szállni rá, mert haza nem jött.

7 megjegyzés:

Tinkmara írta...

káposztás-csilis-csülkös-babos kombináció pacallal :)) Én behalok Moncsi. :)) Nem lehet bírni!
Csak annyit, hogy ez GÁZ! :)) Vagy GÁZ lesz?!
*fetreng*

Natti írta...

Nekem is ott lenne velük a helyem, mert én is imádom ezeket a kajákat (nyeltem is egyet)

Moncsi írta...

Az biztos, hogy az lesz, valamin spórolni kell, ezért a "zöld" tudatos felhasználó maga állítja elő a fűtőanyagot! (hasonlóan fetreng)

Moncsi írta...

Egyszer-kétszer már hozott haza kis láboskájában maradékot, nagyon ütött, de hiába gyomorégés, szeretem az erőset, úgy a jó, ha könnyezik a szem tőle.

Pyry írta...

:D

El nem merem képzelni milyen szaga lehet a pacalnak...bár lehet fogyókúra szempontjából jó lenne :D

Moncsi írta...

Nem volt ám büdös, csak gyomorszagú, nem olyan, mit a hús, ennyi. De nem hoz belőle, tuti, ott főz a faszikra, itthon meg panaszkodik, hogy miket kell enni. Bár már kicsit unja néha, mert szakácsnőnek nézik, és kapott ajánlatokat is. Hááát, a mosónők élete sem volt egyszerű, de a szakácsnőké sem az, ezek szerint.

ercsu27 írta...

Mooooooncsiiiiii! Telefoooooooon! :-)

Környe Márciusban