2010. május 18., kedd

Apa-calja

Olyan lett, mintha kőlevest készítettek volna: Még hozzávágtak 3 és fél kiló cocakörmöt, csak az íze miatt. /ebből lesz ám az illatkavalkád :)) /
(Nem, enni nem ettem belőle, viszont elmoshattam a fazekamat.)


Délután még vonatpótlóval kellett embernek dolgozni menni, ebben nincs semmi hírérték, de apróságokkal kiegészítve, na az valami.

Rendszeresen főznek maguknak éjszakásban, ezért jó a vasutasnak, éjjel is ehet. Általában könnyed, gyomorkímélő étkeket, mondjuk az én szempontomból, mert nem kapok belőle, így nem árthat. (káposztás-csilis-csülkös-babos...van hogy ezt mind egyszerre) A mai menühöz apa szerezte be az alapanyagot, pacalt. 3 zacskó konyhakészen, mondván ennyi mennyiség pillanatok alatt tűnik el az éhes Máv-dolgozó gyomrában. Áztatgatta-mosogatta, nem is mentem a közelébe, ebéd kész volt, kötögettem. De azért csak beleszaladtam, nem volt annyira szagos, de fordult egyet az emésztőszervem.

Kérdem én: ha most ilyen szaga van, milyen lesz nekije holnapra, miután áthaladt a vasutas-gyomrokon? (röhögés) Tudom én azt jól, milyen lesz nekije.

Össze is pakolta, egy nagy tésztafőző fazekamba, ahogy volt áztatva, lével együtt :). Aztán bele egy zsákszatyorba, útra készen a csomag.

Készülődés a buszra, hol a ruhám, jó lesz még az éjszakai megint. Tiszta zoknit se vettem elő...

Mondom én: Vedd csak nyugodtan a tegnapit, a pacal miatt kész megváltás lesz annak, aki beleszagol.
Ezzel elindult szerencsét próbálni a vonatpótló buszra, valószínű, fel engedték szállni rá, mert haza nem jött.

7 megjegyzés:

Tinkmara írta...

káposztás-csilis-csülkös-babos kombináció pacallal :)) Én behalok Moncsi. :)) Nem lehet bírni!
Csak annyit, hogy ez GÁZ! :)) Vagy GÁZ lesz?!
*fetreng*

Natti írta...

Nekem is ott lenne velük a helyem, mert én is imádom ezeket a kajákat (nyeltem is egyet)

Moncsi írta...

Az biztos, hogy az lesz, valamin spórolni kell, ezért a "zöld" tudatos felhasználó maga állítja elő a fűtőanyagot! (hasonlóan fetreng)

Moncsi írta...

Egyszer-kétszer már hozott haza kis láboskájában maradékot, nagyon ütött, de hiába gyomorégés, szeretem az erőset, úgy a jó, ha könnyezik a szem tőle.

Pyry írta...

:D

El nem merem képzelni milyen szaga lehet a pacalnak...bár lehet fogyókúra szempontjából jó lenne :D

Moncsi írta...

Nem volt ám büdös, csak gyomorszagú, nem olyan, mit a hús, ennyi. De nem hoz belőle, tuti, ott főz a faszikra, itthon meg panaszkodik, hogy miket kell enni. Bár már kicsit unja néha, mert szakácsnőnek nézik, és kapott ajánlatokat is. Hááát, a mosónők élete sem volt egyszerű, de a szakácsnőké sem az, ezek szerint.

ercsu27 írta...

Mooooooncsiiiiii! Telefoooooooon! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)