2010. május 6., csütörtök

Blokkoltam...

Igen, Ica, jól mondja Melinda, ilyen, mikor elbújok egy kendő mögé. Legalább nem sokkolok senkit. :) Könnycseppek a fantázianeve, de erről többet nem mondhatok. Viszont: kész az előzőben mutatott Aeolian, nem is lett kicsi, de annál szebb. Valamint egypár uruléces is kerítésre éretten állt a szekrényben. Olyan jó kis szél fújdogált, hogy mire a másodikat csíptettem, a Sivatagi már száradt is meg. A leveleset pedig valahogy elszúrtam, mert nem engedte a szélét kifeszíteni, majd még egyszer megpróbálom, pedig rugalmasan láncoltam, de mégsem engedett az anyag. /Jóvanna, egyszer én is elronthatok valamit!!/


Melindaaa! Ideje lenne alágyújtani a festőfazék alá! :)))

10 megjegyzés:

Ilonamamzi írta...

Húúúú Moncsiii, mindegyik olyan nagyon ..... Csodálatos színe van mindnek. És igen, Melinda visszatérhetne már eredeti hivatásához!

bucilla írta...

Nagyon jóóóók! Már az előző post-ban is nagyon ígéretesen festettek ezek a kendőcskék:)És ez az iram!Hihetetlen:) Nem szikráznak a tűk a kezedben? ;)

Macus írta...

Annyira gyönyörűek!!!
Nem baj, most már én is belevágtam az első Kiribe (mármint a kötésébe). :)

Moncsi írta...

Szia Buci! Rád is vonatkozik, amit Melindának írtam, csak nem tudtam, hogy gépközelben vagy-e már. Nem szikráznak, az elég veszélyes lenne, akkor állandóan "égne a kezem alatt a munka". Bambusztűkről lévén szó. Macus, láttam a kiridet, az nem nehéz és menni fog!!!

Melinda írta...

Parancs!:DDD

Keri! Szépségesek - kell-e ezt egyáltalán mondanom? ..... Naná! A nyilvánvalót sem árt időnként elismételgetni.:x:x:x

Zsófimamája_Gabi írta...

Nagyon finom színek:))Mintha fagyik lennének:)

(Csak zárójelben kérdezem, hogy kaptál-e tőlem valamit emilben, mert mostanában több küldeményem elpárolgott, visszajelzés nélkül...)

Moncsi írta...

Gabi! Kaptam, képeslapot! Egy"összegben" köszöntem meg mindenkinek a rámgondolást "a iwiwen".

Irenka írta...

Mooncsi! Ezek csodaszééépek! Te pedig csodaügyes vagy! Én most kötöm az első gail-emet, de nehéz fonalat találni hozzá. Amikből te dolgozol, annyira illenek a mintákhoz! Nálam fonalvásárlási tilalom van :(

Tinkmara írta...

Gyönyörűek. Csodaszép színek... és én már alig várom a tudodmit... ;)

zsoka írta...

Jaj ,de nagyon szépek!!!!!
Ha enyhülne a kedvem a kendő kötés iránt ,ti mindig újra élesztitek:-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)