2010. augusztus 30., hétfő

Ez az én "kaptafám"...



Egy korábbi bejegyzésben utaltam rá, hogy suszter hol maradjon. Ezt tettem. Még születésnapomon tett villámlátogatásán Ercsutól kaptam pár gombóc fonalat, Ice Yarn márkájút. Nem rögtön, de pár nap múlva belekötöttem. Jóvanna, Gail-t. Ezt szeretem a legjobban, és kívülről, meg egyébként is...Bármilyen színátmenetes fonalból jól mutatnak a nagy levélkék. Az igaz, hogy nem nagyon blokkolódott, mindössze 20% gyapjú van benne, de ezen most nem akadtam ki. Az eredeti szín az első képen látható.







Valamint két kép álljon még itt "lustamacska" kutyáról...





6 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Annyira szép ez a kendő!! Valaki elküldené nekem a MAGYAR leírását? mazsaviki@gmail.com
Köszike!

bucilla írta...

Ezek a fonalak már csak ilyenek, de nekem így is nagyon tetszik:) Hiába, nekem is nagy kedvencem ez a minta.

Anice kötős blogja írta...

Jó kis minta !
A fonal színe pedig nekem is tetszik.

ercsu27 írta...

Van benne egy adag alpaka is, nem? Vagy rosszul emlékszem? :-)

Egész nap egy tesója volt rajtam, olyan jó meleg...

Moncsi írta...

Igen , van benne, akkor az is gyapjú, de nem elég neki, mert pöndörödik. Azért duzzogva felveszem ááám!

Lente Julcsi írta...

Bocsi,de én most a kutyiban gyönyörködöm :)

Környe Márciusban