2010. augusztus 10., kedd

" Ősz húrja zsong..."

Persze, hogy azonnal "belekötöttem" Bucikánk őszi levélhullásos színre varázsolt gyapjacskájába. Csak idáig nem volt érkezésem fotózni, ezt is villanyfénynél fotóztam /Moncsi! levonom a béredből! -hallom szinte "főnököm" dörgedelmes befenyítését :), ja, én meg majd nem "dolgozom" meg érte, úgy kell mindkettőnknek :o/ 


Úgy terveztem, stóla lesz belőle, teljesen őszi hangulatba hoztak ezek a színek, és már várom, hogy elmúljanak végre ezek az elviselhetetlen égető napok. Jó jó, már nincs annyira kánikula, de mégis... 


Aztán ahogy kötögettem/ezt is/, háttal ültem az ajtónak, és csak szimatolok a levegőbe, miért is érzem az ősz jelenlétét egyre erősebben? Hááát apa megsétáltatott közben egy kupica lepárlott /?/ rothadt gyümölcslevet, és az illant ki abból a kupicából, betöltve a légteret. Akkor már csak az illatra koncentrálva tényleg olyan volt, összenézve a színekkel, mintha egy gyümölcsös kertben ültem volna, ahol a túlérett barackok, szilvák, almák a fájuk alá tottyanva illatoznának.

(Remélem értitek, mit zagyválok itt össze, pedig nem is ittam a drága nedűből. Nem állhatom az alkohol semmilyen formáját sem. Tőlem még a pálinka is belerothadna az üvegbe, egyetlen korty sörtől képes vagyok berúgni, azt hiszem. Minek is az nekem, mikor így is tudok olyan lenni, mintha tudatot módosítottam volna alkohol által...Magyarán : bármikor tud " csacsi " lenni a fejem.)





5 megjegyzés:

Zazálea írta...

MOncsi, kellene az e-mailcímed, el szeretnélek érni, tanácsot szeretnék kérni....

Irenka írta...

Nagyon szépek a színei, passzolnak a mintával (de ezt úgyis tudod, mit okoskodok én itt:)) és tetszik a "hangulat-jelentésed" is!

Kriszta írta...

Egyetértek Irenkával, én is ezt szerettem volna írni :)

Amanda írta...

Moncsi! Már a nap sem úgy áll az égen, mint augusztusban illenék. Nálunk teljesen úgy süt be a lakás ablakaim, akár októberben. Szépek az őszi színeid, mondom én, hogy illik a világhoz!

Csilla írta...

Nagyon szépek a fonal színei és a minta is tetszik. szóval nem csak én érzem így augusztus elején, hogy vészesen közeleg az ősz... annyira máshogy süt a nap, sokkal hamarabb sötétedik, itt a levegőben már az ősz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)