2010. augusztus 31., kedd

Szájfájás...(körmöm nem sok van)

A biciklis "esetek" már régebben történtek, a sínes az több, mint 24 éve, az ülőképtelenné tevő is legalább 7, még Balázs ovis volt, érte mentem éppen.

Viszont vannak újabb csontfájdalmaim. Bocsánat, hogy intim részletekkel állok elő, de tényleg az ember lánya azt hihetné, hogy miután több füle van, mint foga, már a nem létező rágó szájszerv nem kínozza. Tévedés. Napok óta olyan csonthártya-gyuszinak tűnő lüktetés van a lepénylesőmben, hogy ma már ott tartottam, hogy ki sem tudom nyitni /jó ennek is megvannak itthon a rajongói /, de tényleg, olyan szájzárasnak tűnik, fáj, ég, a fejem is melegszik, hiába öblögetem, bekaptam rá egy gyógyszert is, a végén még fogorvos lesz belőle. Pedig már 15 éves korom óta, mikor is kezdődött nálam a "fogas kérdés", igazán szívesen lemondanék róla. Hogy örültem annak, hogy végre hosszú hónapok gyötrelmes csuklóhasználata után nem fáj a kezem, elmúlt az ínhüvelyes fájásom. Kétszer megrottyant, égett, majd bepisiltem, de valószínű akkor kerülhetett helyére. Erre itt ez a másik hülyeség. (akkor a havonta jelentkezőkről ne is tegyek említést, mert az a másik dolog, amit nagyon leraknék már, 33 és fél év után).

Megint egy kis kutykó, most videón.




Nincsenek megjegyzések:

Környe Márciusban