2010. augusztus 25., szerda

Ha hiányoztam volna...

...ne sírjatok utánam, itt voltam, figyeltem ááám! Csak annyira sz@r volt a billentyűnk, hogy nem volt kedvem a képernyő-billentyűzettel kínlódni, inkább nem írtam. (De ma megkaptam az új szerkezetet, és ez már magától is gépel) Helyette....kötöttem, nemsokára bemutathatom az első Vénusz-stólát, Bucika fonalából. Igaz is Bucika, megérkezett a szállítmány, megint zőőőd, de nagyon ott van! Nem baj, hogy nem tekerted fel, legalább nem garázdálkodom vele, hogy ész nélkül belekössek. Aztán a második Vénusz is készül, nincs nagy fantáziám, azt is By-Buci-ból kötöm, vékony tolnai merinóból, ja, az nem is festett, de azért Buci tekerte fel. Nem annyira rossz a minősége, vastagság-vékonyság szempontjából, mint az előzőekben beszerzettek.

Úgyhogy nemsokára mutogatok ezt-azt, meg aztán kezdődik az iskola is, igyekeztem nem meghazudtolni magam, és az utolsó pillanatra hagytam a végső simításokat a készülődésben. Füzetcsomizás, holnap tankönyvek, kollégiumi ruhahalom átmosása...





2 megjegyzés:

bucilla írta...

Örülök hogy megkaptad, és hogy tetszik, máskor szólj rám tekerés ügyben, bár a borítékba így jobban befér:D De neked bármikor szívesen teszem, tudod;)! Most kíváncsi lettem, majd mutogass szorgosan.

a Matula ikrek írta...

Még szép, hogy hiányoztál!

Környe Márciusban