2010. szeptember 8., szerda

Ne várjatok hiába...

Íme, Cinege kendője, a cipője még várat magára, abból csak annyit tudok biztosan: hogyaszonggya "Vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak..."a többit mindenki érzi a bőrén, azt hiszem. Nem mértem meg, de szép méret lett, viszont van még egy jó hírem is, belekötöttem a fekete Cinegébe, és sokkal gyapjasabb, mint ez a zöld Moha.Az is Föcskefarok lesz, és mááár a 8. ismétlődésnél tartok. A legjobb választás volt, mivel a sötét miatt nem látok jól, a színe miatt meg amúgy se látom. Ez olyan vak fecskemadár lesz, de eddig még passzol minden szem. Szerintem éjjel folytatom a kötését, mert nemsokára cinegerajzás lesz, és kell a hely...

Amúgy meg apa begyújtott, miután egész délelőtt sírt a szám a hideg miatt, és gyakorlatban is prezentáltam neki, milyen jeges a kacsóm, egyik érzékenyebb pontján az ő testének, ez hatott, valószínű. / neeem ott, huncutok! :))), pedig az volt a szándékom/





7 megjegyzés:

bucilla írta...

Nagyon szééééép! Tényleg nem vártam hiába;)

zazálea írta...

Mondd, Moncsikám, ezt én meg bírnám kötni szerinted? Vagyis: nagyon macerás?? (mert szépnek meg gyönyörű)

Moncsi írta...

Meg bírnád, Ritám! 3 soros minta ismétlődés, plusz a fordított sorok azokra, úgyhogy merjed megkötni.

Ilona írta...

Nagyon szép lett, a színe is csodás. Én is imádom ezt a mintát, haladós és mutatós is.

Cserny Cherry Ildikó írta...

Nagyon gyors vagy és nagyon szépséges lett! Gratula.

Irenka írta...

Csodás!

Timici írta...

szépséges lett!:o)
nekem is Moha Cinegém van, de még nem repül, keresi a fészkét:o)

Környe Márciusban