2010. szeptember 17., péntek

Szárnyasok, Kellokukka in Naplemente, és mééég fonal...

Címszavakban: Cinege,

Napmadár,


Sunset Shadow,


és Lidl-s zoknifonal,



amit tegnap apa vett nekem / !!!/


/Később majd kibővítem a mondandómat, de most nagyon el vagyok havazva/ nem elég, hogy az eső is esik :)))/


Közben elkészültem a fekete fecskefarokkal is, nehéz szülés volt a fényviszonyok miatt .


Gabi!
Szakadt az eső, a blokkoló-kerítés meg ugyebár odakint van, maradt a függöny, nem nagy darab a kendőke, elbírta, a másikat apa térfelére tettem, húzta is a száját miatta, mert össze akart melegedni magával ebéd után.

Ja, és legalább "x az n-ediken szer" mondta, hogy Moncsi te nem jössz velem többet boltba, az fix. De nem is szoktam, csak a jogsiért kellett mennem, és a Munkaügyi központba, ezért vitt magával. Én meg vittem egy kötést, hátha sorba kell ülni, de nem kellett, mindegyik helyen azonnal sorra kerültem. Ez olyan volt mint mikor anno a buszmegállóban rágyújtottam, és rögtön jött a busz. Ha nem viszek gyapjat, biztos, hogy ott hetelek.Hazafelé majdnem buszmegálló lett a vége, apa mondta, menjek haza tömegközlekedéssel, na ja, még rám is akart ijeszteni, az utolsó boltnál elindult, miközben visszatoltam a kocsit a helyére, de akkor sem látott futni maga után.../az az idő már régen volt, 18 éve, na akkor futottam, de csak képletesen, mert a futóművem már akkoriban is romos volt/.

Elővettem a zoknifonalat, szerintem kicsit más a tapintása, bár lehet, hogy ugyanaz, mint a tavalyi sz@r minőség. Viszont fel kéne elevenítenem a zoknisarok kötését, mert kiment a fejemből. /a rövidített soros/, amint visszajön, kötök pár párat.


7 megjegyzés:

Kataca írta...

Csodaszépek, mint mindig!!!
(a két szélső zoknisból vettem én is)

nöné írta...

Lányok, ez nem az a sz@r minőségű lidis zoknifonal, amivel tavaly sem voltunk megelégedve?

Mázsa Viki írta...

Olyan középső fonalam nekem is van, csak nekem nem Apa vette. :)
Mert azt hittem már Te szerezted be, gondoltam Apáink egyszer úgy kipenderítenek Bennünket, a lábunk nem éri a földet, aztán köthetünk magunknak egy menedékházat. ;)
A kendők IS csodaszépeeeek! Főleg a kendők.

Moncsi írta...

Gyöngyi! Más a fantázianeve, nem bontottam még ki, a színei jobbnak ígérkeznek. Majd meglátjuk.

Viki! Én szereztem be, de apa tolta a bevásárlókocsit a Lidl-ben, és gondolom, nem akart ott cirkuszolni velem, itthon se tette, igaz. Beletörődött.

Timici írta...

szépek a kendőid, mint mindig:o)
zoknifonalból én is vettem egyet, de piszok módon kibontottam és megnézetem, hogy nem szúr-e. és nem:o)úgyhogy hazahoztam, ha már bontott volt:o))))

Zsófimamája_Gabi írta...

Szépek a kendők! Te csajszi! tényleg a függönyre aggattad blokkolni? :)) szuper megoldás!Hiába no! aki tud, az tud:))

rojalka írta...

Gyönyörűek a kendőid.
A rövidített zokni sarok engem is érdekelne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)