2010. szeptember 7., kedd

Cinege-farok és rövidített sorok...

Elkészültem első Cinegémmel, ami fecske/farok/. Hasonlóan másokhoz, nekem is az volt az érzésem, hogy ebből hogyan lesz kendő? Olyan rugalmas, és olyan aprócska lett a végére. Igaz még nem blokkoltam, de valóban többszörösére megnyúlik, így nem reménytelen.A leírást szigorúan betartva, minden ismétlést megkötve készítettem el, és bogyóztam is. Eddig miért hagytam ki a bogyókat minden kendőből?! Nem is olyan ördöngösség, ha jól csinálja valaki. Kb. 450 méter fonalat használtam el, Cinege- Moha árnyalatból. /majdnem 2 gombóc/


Ez meg itten az első rövidített soros kendőke. Véletlenül lőttem a Ravelry-n, nem akarok dicsekvőnek tűnni, de teljesen egyedül sikerült elővezetnem, igaz némi finomítást még igényel a kivitelezés a rövidítéseknél, de zökkenőmentes volt a megvalósítása. Remek felhasználást kínálnak az ehhez hasonló darabok a tolnai színesek újjászületésére.Ez is még pöndörödött állapotában van, mert ez a szötymörgős, szontyolodott, szutymákos szeptemberi időjárás nem kedvez a szabadban való blokkoláshoz.




8 megjegyzés:

Melinda írta...

Nagyon kíváncsi vagyok, milyenek lesznek kifeszítve! Bizonyára szépségesek.:)

Moncsi írta...

Arra én is, nem tudom, mikor kerül sor rá, mert idebent sincs nagy meleg, hogy száradjon. Apa azt mondta: Feküdj le Moncsi, és melegedj össze magaddal, ha fázol, még nincs fűtési szezon.../ja, ő persze begyújt magának a mozdonyon.../

Irenka írta...

Wow, micsoda négyszeres alliteráció, és micsoda szavakkal! Nagyon tetszik a szöveged!
Khm, a kendőkről: a cinege-fecskefarok olyan, amilyet én (még) csak szeretnék tudni, a színeske pedig csinos vidámító-melegítő-simogató darabnak tűnik. Valóban puha?

Moncsi írta...

Irenka! Köszönöm! Valóban puha, merino gyapjú, csak a mintázata ilyen simakötésben mutat, azért halmoztam fel a készleteket ilyenekből, hogy hááátha egyszer lesz hova elkötni. Csipkekendőben nem érvényesül. A Fecskefarok nem olyan nehéz, pár soros mintaismétlődés, hamar megtanulható, és megy fejből.

Amanda írta...

Hogy lesz belőle kendő? Hát így!
Szépek!

nöné írta...

Még jó, hogy Te is betankoltál tolnai-átmenetesből:o) Valóban ilyen kendők formájában tudnak újjászületni.
A Cinege szépséges, még ellent tudok állni a csábításának:o)

bucilla írta...

Moncsikám, te aztán nem aprózod el, kettesével tolod őket:) Nagyon szép lett mindkettő! Hamarosan én is kipróbálom a Cinegét;)

Timici írta...

tetszik a rövidített soros kendőd, ezekhez a fonalakhoz pont ilyen minta kell:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)