2010. szeptember 3., péntek

Vénuszok...

Megmutatom a félreblokkolt stólámat, és még pár darabot részleteiben, ugyanebben a műfajban, a fehér tolnai vékony merino, a zöldes uru-léc-Lima, valamint egy ICEYARN-os csuklógyakorlatot, és egy Napmadaras levélözönt, és az alakulóban lévő Cinege-farkamat. Bucika! Bocsáss meg, de ez az utolsó kép róla, ugyanis jó negyedóra múlva abban az állapotában leledzett újra, ahogyan Tőled kaptam. Igen, jól gondoljátok, LEBONTOTTAM, nem bírtam nézni, ahogy szenved a tökéletlenségében. Talán nem kellett volna a kezembe adni ezt az okos kis jószágot, amivel ilyen hamar visszaváltoztattam gombolyaggá. Még körülnéztem az ős-tolnai gyapjak között is, 15-20 között volt, amit szintén áttekertem, így legalább az is kiderült, hogy nem költözött beléjük semmilyen kártevő, mind ép volt, molymentes. Viszont kb. az utolsó 10-et Bazsika nem engedte nekem tekerni, mint a dedósok, úgy játszunk ezzel a ketyerével.



Van itt még valami, a saját-mintás stóla, ami remélhetően nem lesz újra gombolyagosítva. :)



6 megjegyzés:

Kataca írta...

Az utolsó zöldes levelest bontottad le? Miért?
Látom, mostanában kevesebbet írtál, de a kezed másfelé azért járt

Macus írta...

MOncsi!
Gyönyörűek mid!!
Ahogy nézegetem a tieidet, megint kedvet kapok egy Vénusz kötéséhet. :))

Délka írta...

Ilyen sokat kötöttél az utóbbi napokban? Tolnaiból mekkora lesz a Vénusz? Én is abból szeretném megkötni a közeljövőben:)

Kriszti írta...

Látom, nem unatkozol.:) Biztos kell a szabad tű, a sok feltekert fonalhoz, mert extra sebességre kapcsoltál.

Moncsi írta...

Adél: A vékony tolnaiból nem tudom, mert 10-10 dekám van , mindkettőből kötöm, a zöld -Bucika- festettből kb. 2 méter lett, az a vastagabb fajta, 15 deka volt 650 méter. Kata, azt bontottam le, nem a leveleset.
Kriszti: Tűm az most van bőven, mert a kötőtűs fiókban is "robbantottam", előkerült pár nem létezőnek vélt méret is. Amúgy két garnitúra volt a bambuszokból, plusz még az időközben vett pár 4-es körüli méret. Már csak(!) egy szoba kéne, ahol nyugodtan lehetnék a "bazárjaimmal"

Irenka írta...

Nagyon belehúztál mostanában, örömmel látom! Nekem a saját tervezésed tetszik legjobban és a halvány sárgás-zöldes leveles és a fehér Vénusz. Ja! és még a zöld Vénusz - kár, hogy le kellett bontani.

Környe Márciusban