2011. június 7., kedd

Szégyenszemre

ennyire futotta tőlem desszertügyben a hétvégén. Balázs születésnapja volt, és nagyon nem volt kedvem a 30 fokra "rágyúrni" a gázsütő beizzításával. Legalábbis nem szereztem volna örömet vele senkinek...Ezért aztán ezt gondoltam ki, tortának nem torta, sütinek nem süti, de édesség és odavágott a zsírpárnáknak rendesen, de ki nem ....Tehát íme a kis csúfság, mert fehér és azt sem lehet fényképezni, és a habossága miatt a gyertyák sem jöhettek szóba, de mivel a gyerek már ismeri a római számokat is, csak kicsit volt fejtörő jellege a díszítésnek.
/nem pont azt készítettem, amit belinkeltem, csak azért tettem, hogy tudjátok, miről is van szó :))/




3 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

ilyet én is szoktam készíteni.citromos, könnyű és finom. a tejszínbe habfixálót is teszek (ez nagyon egészséges;) de legalább ha kibélelem folpackkal az edényt, ki lehet borítani, és szeletelni, mint egy tortát. nálunk nagy kedvenc! tetszett a római szám ötlete :)

nöné írta...

Sok-sok boldogságot, egészséget kívánok a XV. évesnek:o) Na és persze a Szüleinek is.
A receptet borítékoltam, mivel eperszezon van, gondolom azzal fogom elkövetni hamarosan:o)

Maria írta...

Ilyen nagy már a fiad? Gratulálok a ballagásához.
Jó ötlet a római szám. Legközelebb próbáld ki, ha ilyesmit csinálsz, az évszámot a kettes számrendszer szerint ráírni /leendő informatikusoknál láttam, mondjuk bölcsészeknél nem biztos, hogy bejönne/.

Környe Márciusban