2011. június 7., kedd

Szégyenszemre

ennyire futotta tőlem desszertügyben a hétvégén. Balázs születésnapja volt, és nagyon nem volt kedvem a 30 fokra "rágyúrni" a gázsütő beizzításával. Legalábbis nem szereztem volna örömet vele senkinek...Ezért aztán ezt gondoltam ki, tortának nem torta, sütinek nem süti, de édesség és odavágott a zsírpárnáknak rendesen, de ki nem ....Tehát íme a kis csúfság, mert fehér és azt sem lehet fényképezni, és a habossága miatt a gyertyák sem jöhettek szóba, de mivel a gyerek már ismeri a római számokat is, csak kicsit volt fejtörő jellege a díszítésnek.
/nem pont azt készítettem, amit belinkeltem, csak azért tettem, hogy tudjátok, miről is van szó :))/




3 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

ilyet én is szoktam készíteni.citromos, könnyű és finom. a tejszínbe habfixálót is teszek (ez nagyon egészséges;) de legalább ha kibélelem folpackkal az edényt, ki lehet borítani, és szeletelni, mint egy tortát. nálunk nagy kedvenc! tetszett a római szám ötlete :)

nöné írta...

Sok-sok boldogságot, egészséget kívánok a XV. évesnek:o) Na és persze a Szüleinek is.
A receptet borítékoltam, mivel eperszezon van, gondolom azzal fogom elkövetni hamarosan:o)

Maria írta...

Ilyen nagy már a fiad? Gratulálok a ballagásához.
Jó ötlet a római szám. Legközelebb próbáld ki, ha ilyesmit csinálsz, az évszámot a kettes számrendszer szerint ráírni /leendő informatikusoknál láttam, mondjuk bölcsészeknél nem biztos, hogy bejönne/.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)