2011. június 20., hétfő

Úgy, de úgy

 tudtam, hogy szükségem lehet erre a brutális adag szénhidrátra. Ezt még múlt kedden kezdtem el elkövetni, azzal, hogy  csak a "tésztáját" dobtam össze. Gondoltam, mikor másnap  hazaérek a hivataljárásból, "hama-hama" csak bedobom a sütőbe. Úgyis lett, és annyira, de annyira vártam, hogy belekanalazhassak, szerencsére még élt emlékeimben, milyen is volt először belenyalintani a Limaránál(szintén) felfedezett kenyérpudingba, és a "dulce de leche-be".Mert azt ugye nem kell mondani, hogy az ocsmányirodai és a munkaügyi központi látogatásom teljesen kiszívta az agyamat, hát ezért volt rá nagy szükség...(a panaszáradatot kihagyom, minek, csak visszaszáll a mérgem rám ) Inkább mutatom a képet.



1 megjegyzés:

Zsófimamája_Gabi írta...

Nem ér ám az éjszaka közepén így izgatni az éhes népséget:))

Környe Márciusban