2011. szeptember 12., hétfő

Képekben...

Na, jól van írok is hozzájuk...
Még szerencse, hogy horgolni tudok kicsit, mert fényképezni azt nem. Sehogyan sem sikerül ezekről a Mohair Goldokról "élethű" fotókat elkövetnem. De Ercsu képe az tökéletesen hasonlít az eredetire, a másik kettőről meg majd csak csak... A két gombóc zoknifonal is "bemozdult", de azért az látszik, hogy ez egy új szerelem kezdete lehet, annyira puhák, és gyönyörűek a színek bennük. (a lidis, és aldis "minőség" a fasorban sincs ezekhez képest, talán a mülleres, ha erősen hátranézek, látszik a távolban :)))Majd Áginál lesznek elérhetők, de vigyázat, nagyon megfertőződhet, aki egyszer a kezébe vesz innen egy gombolyagot!!! :)))

Ercsu gallérkendője pedig úgy született, hogy kissé elegem volt a háromszögekből, és a csíkozódásból, amit a Revontulik mutattak, kipróbáltam, horgolótű-kompatibilisek-e ezek a fonalak, mivel horgolótű ajánlás nincs a címkén. De ment a munka vele, sőt, a Prym puhanyelű tű magától horgolta, viszont nem szabad elrontani, nem is tettem, mert nem lehet visszabontani, a szöszök miatt, esetleg egy-két pálca erejéig megy a dolog.Nagyjából három nap alatt kész lett, a végén már nagyon sokáig tartott a rengeteg pálcacsoport, de én győztem! A minta egy régebbi Diana újságban volt, módosítottam rajta, mert a karkivágáshoz át kellett helyeznem a hasíték helyét, valamint az utolsó pár kör is átalakult. Félve vártam a nyilvánosságra hozatalát, mert ugye, ha nem haragszotok, a legfőbb mértékben Erika véleménye nekem a mérvadó ezen technikák terén. Többször is bizonygatta, hogy átmentem a vizsgán, úgyhogy remélem jó hasznát veszi majd. Mivel képtelen voltam vele piszkos anyagiakban egyezkedni, ennek eredménye lett, hogy "természetben" fizetett a munkámért, a fizetség  az előzőekben bemutatott fonalhalmaz egy része.

Forrás: Ercsu blogja

9 megjegyzés:

Délka írta...

Nekem nagyon tetszik a horgolt mellényed:) Olyannyira hogy meg szeretnélek kérni hogy horgolj nekem is egy mellényt.
delka1978@yahoo.com

Mosolyrend Évi :) írta...

Fantasztikus vagy :)
Ilyet én is szívesen hordanék .)

Jutka írta...

Gyönyörű!
Régóta keresek mintát valami hasonlóhoz, most már tudom hol találok csak újságot honnan veszek:)

Kriszta írta...

Jé, az a gyanúm, hogy pont ezt horgolom én is most :))))) Nagyon jó így készen is látni, csudaszép lett!

Cinkepiri írta...

Az a kendőmellénygallér nagyon szép.

A zoknifonalak meg szintén tetszenek.

Nemrégen, a Nálad látottak alapján kötöttem meg az első zoknimat mülleres fonalból. Aztán próbáltam lidisből is, ezt lebontottam.A fonalat elraktam...

A müllerből vannak még készleteim, ezek kitartanak karácsonyig.Szerencsére.





/Üzleti érzék nélkül lehet amúgy élni. Illetve érdemes./

Elinor17 írta...

Nagyon szép lett a mellényed , s a többi is !

Irenka írta...

Ezt a körmellényt már Erikánál megcsodáltam, nagyon-nagyon tetszik! A fonaltippet köszi!

ercsu27 írta...

Köszönöm szépen, hogy ilyen fontos a véleményem. :-) DE tudsz te annyira, hogy legyen szükséged arra, mit mondok én.

A mellény gyönyörű, és kéznél van arra az esetre, ha fagyna reggel :-)

A fonaltippet én is köszi, erről nem is tudtam. :-)

ercsu27 írta...

Mármint NE! legyen szükséged!!!!
Micsoda sajtóhiba!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)