2011. szeptember 16., péntek

Torták...

Még sosem tettem olyat, hogy rendelésre adom a fejem torta-ügyben,de ezek a cukrászremekek kelletik magukat, hogy nehéz ellenállni. Nem akartam szokványosat, viszont kettőt az egyben igen. Így lesz emeletes a két Herczegnek a szülinapi desszertje. Hogy én is tudjak/ enélkül is tudnék :))/ lelkiismeret furdalása nélkül fogyasztani belőlük, mindenképpen gyümölcsösnek kell lenniük.

/Egyébként is fogyasszatok ma gyümölcsöt, mert hála Szent-Györgyi Albertnek, aki ma 118 éve született, legalább tudhatjuk, hogy van bennük C-vitamin. :))/

Ha már gyümi, akkor olyat, amit apa is szeret, bár a többszörösen lepárolt formájának nagyobb figyelemmel adózik, így lett szilva, és még meggy. Nagyon nem értek hozzá, de a cukrászlegény azt mondta, összepárosítható a Szatmári szilvatorta /8 szeletes/ a Pándi meggytortával/16 szeletes/. Higgyünk neki! Nekem nagyon birizgálta a fantáziámat a Dobostorta lehetősége is, a karamell miatt, imádom. De annyi tortát már kinek a számlájára írjak, ha egyszer nincs több születésnap? (bár egyetlen unokaöcsém is szept. 14-én született, 7 éves volt) Azért elcsábultam, és azér' is lesz dobos, csak szeletben, azt esszük, a tortát meg nézegetjük. :)) Szerintetek jó vásárt csináltam? Tokkal, vonóval, kiszállítással Polgárdiból, 7500 pénzbe kerül. /apának :)))/

Közben kerestem képeket ezekről az update1-es édességekről, /Norbi is bekap6ja:))/, és úgy látom, azért sikerült jól választani, mert mindkettő volt már az Ország tortája, annyian nem tévedhetnek, akik ezt kiválasztották, ugyeee?

4 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Húúúúú, majd mesélj! A pándit már nagyon régóta szeretném megkóstolni. A mostani ország tortája meg, hát nem tudom, én imádom a kölest is, meg a sütit is, köleses sütit is szoktam csinálni (meggyes és olyan, mint a rizskoch), de ez az idei torta nagyon nem tetszik. :-)

Tavaly anyukám 60. szülinapjára Szilvásgombóc tortát rendeltem, eszméletlen finom volt. Aztán 3 héttel később ugyanott ugyanolyan szilvásgombócosat rendeltem ugyanott, és nagyon rossz volt... Azóta ott nem rendeltünk tortát.

Moncsi írta...

Remélem, tudok majd mesélni, tudod, meglepetés lesz. Kérdés, ki hogyan dolgozza föl a lepetéseket. Képet bizonyára készítek, meg helyet is kellene a hűtőben neki. Aztán néznek nagyot a fiúk, ha hazaérnek. 11-től kértem, hogy hozhatják, ezt a cukit ajánlották többen, és remélem, nem a személyem iránti "jóindulatból", amit itt annyi embernél sikerült már kivívnom... /vajon miért? /

nöné írta...

Feltétlenül fotózz!
Én is rendelésre adtam a fejem:o)Dobostorta:o)

Moncsi írta...

Már töltöm az elemeket. :) Dobos, hát dobos, ha már ennyire muzikálisak vagyunk....vagy csak édesszájúak? :o

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)