2012. január 1., vasárnap

Íme a bizonyíték

hogy nem a levegőbe beszéltem tavaly. Az elkészült zoknikák, a férfias a Papáé, alatta lévő Mamáé. Az a génmanipulált, páros ujjú patásnak tűnő képződmény nem egy új faj alsó végtagja gyapjúba burkolva, hanem Bálintka lábikája, aki lábujj szelektálós strandpapucsban szeret itthon lenni, és ehhez muszáj volt igazítani a zokni fazonján. Ollóval egyszerűbb lett volna, de akkor fázna a 7 centis nagylábujja, miközben a fonal legombolyodik róla. :o

A zöld csíkos Kata-fonal, enyém, a sokszínű pedig úgy döntöttem Ritáé lesz.Nem beszéltük meg, milyen színű legyen, ezért valóSZÍNŰ, hogy sokSZÍNŰ lett. Majd küldöm.Az a kis kezdemény pedig a Rádiókabaré alatt készült, éppen fordulok be a sarkon vele. Remélem kötős évem, lesz, ha már így kezdem. Köszönöm a jókívánságokat, Lányok!



7 megjegyzés:

Kataca írta...

Akkor nekem vigyorgós évem lesz? Azzal kezdtem, nagyon tetszik a strandpapucsos zoknid :)

rosalia írta...

Feliz año Nuevo!

Moncsi írta...

Remélem sokaknak az lesz, és nem csak kínunkban fogunk mosolyogni! Puszi!

Kicsianya írta...

Klassz a zokni, a kötős év garantált!
Én egy évig anno csak és kizárólag zoknikat kötöttem. Aztán csipkét, aztán sapkát, meg kesztyűt...stb.
Gyanítom, hogy kötőtűvel a kezemben fogok elhalálozni:)
BUÉK!

Zsófimamája_Gabi írta...

Jó kis csapat! Boldog új évet Nektek!

zazálea írta...

MOncsikám,

nagyon furcsa oldalak ugranak fel, ha hozzád jövök és rákattintok bármire, ez mitől van? Még jó, hogy kommentelni hagyott.... bár itt is felugrott valami.:o(

ennyi gyönyörű zoknit pedig!

Moncsi írta...

Nem tudom, mik ugrálnak fel Rita Neked! De egy pár zokni bizonyára beugrik majd Hozzád, figyelj...:)

Környe Márciusban