2012. február 5., vasárnap

Ej, mi a kő...

már csak a nagy parák múlt idejű tárgya. Nagyobb volt a füstje, mint a lángja. Zökkenőmentes alvás után könnyű ébredésem volt. Az altatástól féltem a legjobban, mikor az altatóorvos közelített a maszkkal, és mondta, hogy szép álmokat, azért nem hagyhattam ki, hogy nálunk otthon ez hogyan zajlik, mármint az altatás: Apa mondja: Moncsi, fogd be a szád és aludj!/de ez nekem nem bántó/ Miután megmosolyogták, három szippantás és elvesztettem a fonalat... Aztán arra emlékszem, hogy a műtősfiú kérte, karoljam át a nyakát, szegény ember, egyedül birkózott meg a feladattal, hogy engem a helyemre tegyen. Miután tisztult a kép, láttam apa már ott volt az ágyam mellett. Estefelé pedig egyre inkább jobban lettem, csak a derekam fájt a hanyatt fekvéstől, de félórás lassú próbálkozás után azért sikerült oldalra fordulva elaludni. A kavicsom sajnos elkeveredett valahol, mert nem kaptam meg, bár kértem, de elhiszem, hogy nincs már bent enélkül is. Köszönöm mindenkinek a drukkolást,a jókívánságokat, Zsófimamája-Gabinak pedig a látogatásokat! /Jaj, majd elfelejtem, azért két félpár zoknit, meg egynek a szárát összedobtam a két nap alatt, a műtét napján nem tudtam kötni, a kézfejemben lévő branültől./ Most igyekszem majd megfelelő étrend-mintát találni, nehogy ezután jelentkezzenek a görcsök.Valamint be kell pótolnom a blogolvasásokat is.

10 megjegyzés:

Babi néni írta...

Örülök, hogy minden jól sült el, és jobban vagy. :o) Ha tudok segíteni diétás kérdéssel, csak szólj!

És mi lett a fonalakkal? ;o)

nöné írta...

Jól van, örülök, hogy túl vagy rajta, és a kedved ismét a régi:o) Vigyázz Magadra, csínján bánj a "falusi" koszttal!

Brigi írta...

orulok, hogy minden jol ment! jo pihenest!

a Matula ikrek írta...

Hurrá! Üdv "itthon"! :o)

Moncsi írta...

Köszi Lányok! Igyekszem betartani az előírásokat. Most gyakorlatilag "éhezem2, mert nem készültem előre az alapanyagokkal, amik nekem is jók. Krumpli, rizs van ugyan, de ennél változatosabban kéne, úgy érzem. Most böngészgetek, és, ha elakadok úgyis kiabálok...A falusi koszt nem is izgat fel, hiába szagolgattam a házi szaláminkat, semmi...:))

Zsófimamája_Gabi írta...

Örülök, hogy otthon vagy:)

Lente Julcsi írta...

Örülök,hogy minden rendben : )

Névtelen írta...

örülök! :-) teljes és gyors gyógyulást! :-)

rozi írta...

Örülök hogy a kedved és a humorod a régi!Csak így tovább!!

Macus írta...

Jól van, jól van, hurrá, örülünk!!!

Környe Márciusban