2009. november 9., hétfő

Judit játékba hív...

Judit új vállalkozásba kezdett, ennek tiszteletére invitált játékra minden érdeklődőt. A nyeremény 3 saját festésű fonalmotringja, igazán tetszetős színekben. Mivel már volt alkalmam finn fonalból kötni, és sajnos a készletem kifogyott, ezért ennek pótlására szeretnék beszállni a játékba. Egyébként a Judittól beszerzett zoknifonalakból kötött darabok nagyon strapabíróak, már jó párszor mostam, és gyakran egész nap rajtam van, de még bírja a gyűrődést, ami az én lábikáim erősségét ismerve, nem kis teljesítmény. Egyszóval: nagyon bevált, és nem bántam meg, hogy áldoztam rájuk! Igazi minőségi alapanyag!

A játék feltételei:
  1. hagyj kommentet Jucuu blogjában és az 1001fonal.hu blogjában
  2. a blogodban írj egy bejegyzést a játékról, benne a játék feltételeivel, határidővel és a nyereményről készült fotóval
  3. szerepeljen az üzenetben Judit és az 1001fonal oldalára mutató link.

A jelentkezési határidő november 14. szombat éjfél. Sorsolás: vasárnap

Nincsenek megjegyzések:

Környe Márciusban