2009. november 10., kedd

Kesztyű és pite(dios-rácos) és Manos del uruGailos és még pár átmenetes variácios

A blokkolásra még mindig várnom kell, vagy csak ki kellett volna tennem úgy simán, elvégre esett szinte egész nap. Azért csak megörökítettem őket. A fecskécske-farkacska viszont kimaradt, de ma már nem villantok.A címben nem beszédhibás vagyok, csak próbáltam "közös nevezőre" hozni a szóvégeket, olyan spanyolosra, mivel végre elkészült az első uruguayi "fecske", (helyett gail), ezt már nem nagyon rontom el, ezért erre esett a választás. Kis méret, mert nem akartam, hogy gyorsan elfogyjon.

Ennél a lilánál semmi faksznizás, csak a ritmikára akartam figyelni, azért jól mutat, nem? A szélére meg csak odavetve egy egyszerű szegély.

Almáspite, diós-habos-lekváros töltelékkel. (Az almás jobb szokott lenni, de azért duzzogva ezt is "beutáltuk".)
Ennek a kesztyűnek a linkjét, Anice-nál találtam, amennyit én angolul értek, az alapján készítettem, csak rosszul "hajtottam" össze, a befogyasztásos" oldalaknak kell a kézfej, ill. a tenyér közepén húzódni, de még úgysincs kész, ezért semmi para. A "szálkáknak" a másik irányba kell futni, akkor jó. Visszavan még az ujj kiszabása, lehet, attól lefejtődik az egész, remélem nem.

7 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Jaj, nagyon szorgalmas vagy! Jó meleg gyapjú kendőket készítettél, remélem azért nem fázol annyira mint én szoktam és köszi, hogy belinkeltél. A kesztyűt csak tervbe vettem, a babacipő megelőzi még.

ilonamamzi írta...

Moncsi! Kimeríthetetlen variációk 1 témára, nagyon szépséges mindegyik. A kesztyű így klassz, ahogy van.

ercsu27 írta...

Óóóóó, ez nagyon tuti kesztyű! Pont nekem való! Már csak a baglyaimat kell valahogy beleapplikálni. :-)

ritarenata írta...

gyönyörü müremekek! a pite is nagyon "utálósnak" néz ki, de csak azért mert nem kostolhatom meg.
üdv tirolbol,
ri

Macus írta...

Megint szuperek a kendők!
Gondolom, a pite milyen "nehezen" fogyott el...
Ja, én még kesztyűt se tudok kötni.
Két napja meg csak olvasok, nem is volt tű a kezemben.

Anice kötős blogja írta...

Hm, ide a pitét!

Timici írta...

micsoda szépségek már megint! csak kapkodom a fejem:o) a kedvencem a zöld Gail, csúcs!
a pite nagyon jó, én is tudtam volna "útálni";o) nincs véletlenül jól bevállt meggyes pite recepted? nagyon örülnék neki:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)