2010. február 23., kedd

Happy colors

Gyorsan pár kép erről a szépségről, később kommentálom...

Később van:


A mintája Leaf and flowers shawl, Ravelry-ről, ingyenes minta. Nagyon könnyű, szinte csak középpontos fogyasztások vannak benne( kettőt leemelsz, egyet lekötsz, áthúzás) ezzel alakítja ki a levélformát, nem úgy, mint más mintáknál, ahol, jobbra és balra dőlő fogyasztásokkal. Mindössze az ismételhető mintánál az első sorban van egy-egy kettőt simán összekötsz, fogyasztás. A színe majdnem élethű, kicsit bágyadtabb. itt-ott felbukkan benne egy evés nap-sárga, és tényleg kevés, mert ahogy végig böngésztem annyi csak, amennyiből egy szem lesz. Nekem olyan őszi hangulatot áraszt. Bogyós gyümölcsöket juttat eszembe, sárguló falevelek közül előbukkanókat. Mivel a szálat nem lehet a gombóc közepéből húzni, betettem egy kis fonott kosárkába, annak meg a széle kissé durva ehhez a nemes anyaghoz. Valahonnan a múltból való ez a kis törülköző, onnan, ahol még pelenkások voltak itthon. :) Sikerült úgy elhelyezni, hogy a Libero-s fóka éppen az orrával egyensúlyozza a gombolyagot. (macskafóka? ) Bár ezt csak azután vettem észre, hogy feltöltöttem ide.





2 megjegyzés:

nöné írta...

juj, ilyenem van nekem is a múltkoriból, laminaria lesz belőle nemsoká, a végét szenvedem:o)

Kataca írta...

Ez csodaszép színű!!!Olyan lélekmelegítős...vagy csak nekem?

Környe Márciusban