2010. február 25., csütörtök

Leveles kendő és szegedi kifli...



Elkészült a leveles-virágos kendőcske, az első urulace, ami a sok megkezdettből született. DE! Ha bárki belefog, mivel ajánlottam a minta egyszerűsége miatt, akkor a chart2,3 stb-t felejtse el. Vissza kellett egy sort bontani, mert valahol útközben elveszett két szem, de aztán kiderült, hogy nem is voltak meg.Aztán úgy javítottam, hogy csak sima sorokat kötöttem, amíg már ráilleszthető volt a következő sor.A 3. chart viszont nem passzolhat, mivel, a kendőknél a középszemig, a szélszemeket nem beleszámolva, mindig PÁRATLAN számú szemnek kell lenni, emiatt a 12 szemes ismétlődés soha nem fog ráilleni. Így aztán fakultatíve kell megoldani a széle mintát. Inkább kössetek végig a leveles mintával, és a széle szabadon választott legyen.
Most sikerült a Vaterás zoknifonalas zoknit feltölteni, azóta már készen is van.Kipróbáltam Limara kiflijét, elsőre nem is lett rossz, bár kissé keményre sikeredett, több tejet kellett volna beletennem. Azért megesszük...

6 megjegyzés:

Robi írta...

Jujj de jó! Szegedi kifli! Micsoda véletlen, pont (majdnem:) ott lakom.:P

Tinkmara írta...

Ó, hallod, nem unatkozol. Állandóan teszel-veszel. :)

Moncsi írta...

Legalább is úgy teszek, hogy úgy látszódjék, hogy nagggyon elfoglalt vagyok. Robi, az eredetije Limaránál látható, nekem még gyakorolni kell.

Kataca írta...

Továbbra is nagyon tetszik a kendőd!!!Ez is...

Tinkmara írta...

Nagyon csini a kendő!
És a blogkép is nagyon tetszik... hol láttam én ezt? Hmm... ;)) Puszillak sokszor!

Moncsi írta...

Forrást megjelöltem, hogy más is odataláljon Hozzád!
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogarchívum

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)