2010. július 1., csütörtök

Felvetődött...



...bennem, hogy ezt az anyagot is kipróbálom kötésre, mármint a felvetőfonalat. Ez olyan lace és fingering vastagság közti méret, eddig csak a petrezselyem- és zellerzöldjének összekötözésére használtam. Olyan szakadós kissé, mármint, hogy kézzel el tudom tépni, nem olyan könnyen, mint a gyapjút, ezért gondoltam, jó lesz vele kötni. Jó is, csak úgy csúszik egyik tűről a másikra. Szépen gyarapszik is , Kirinek álltam neki belőle, az olyan fejből kötős minta.Kétágú, nem úgy mint a vastagabb felvetők, amelyek inkább a bambuszfonalra hasonlítanak, mivel rengeteg szálból vannak sodorva. Reményeim szerint majd nem lesz ennyire hullámos, ha kiblokkolom. Ha mégis, akkor úgy marad, falura jó lesz...

2 megjegyzés:

Amanda írta...

Láttam már felvetőszálból csavart férfi pulcsit. Egyszerre volt bizarr és csodálatos. Akkor úgy gondoltam, hogy egyszer én is kötök belőle, de most inkább csak szövök vele. Kíváncsian várok, milyen lesz készen, és hogyan működik a gyakorlatban.

bucilla írta...

Nagyon izgalmas.....szerintem nagyon szép lesz, a blokkolást nyilván jól tűri, de utána vajon úgy is marad? Nagyon kíváncsi vagyok:)

Környe Márciusban