2010. július 8., csütörtök

Vásárlásunk története...


Csoda történt, hétfőn apa magával vitt vásárolni. Lidl- Penny Market volt az útvonal a közeli kisvárosban.Mindig ő szokott bevásárolni, főleg az akciós ajánlatokat szem előtt tartva. Most is ez volt a cél, na, kinek kellett venni eledelt? Igen, kutykónak, szalámi és száraz táp formájában.De ha már ott voltam, fürkésztem a Lidiben, vajon lehet-e ilyen kánikulában fonaluk? Volt: Igaz műanyag, de az a 40 dekás fajta, viszont nem túl szép, narancsos színvariációban. ...éééés beletettem! A kosárba, minek neked az Moncsi, van otthon bőven! De ez a szín nincs is. Így vett apa tudatosan fonalat, kicsit fájt neki, de többet nem tette szóvá. Csak azt a 15"kilót" amit sikerült leadnom a két pénztárnál, az ő sérelmére.

Én meg nyavalyogtam, hogy nem is néztük végig az összes polcot. Erre is kaptam egy ajánlatot: Legközelebb, ha megy anyós-mamához, már nyitáskor ott leszünk, engem kitesz, és kedvemre végignézelődhetem a polcokat, a pénztárcát elveszi előtte, na persze, nehogy nagyot zuhanjon a "buxa-indexe".

3 megjegyzés:

Ilonamamzi írta...

Jó kis zsákmány lett. Most ebbe a színbe (narancs, piros, citrom mix) vagyok beleesve, és én sem találok az otthon lévő 20 kilóban ilyen színt.

Moncsi írta...

Hát lehet, hogy 20 kilóban nekem sem menne, de itt legalább a triplája van szanaszét, és abban nem volt! :)))

Ilonamamzi írta...

Moncsi! Olyan megnyugató, hogy egyáltalán nem extrém dolog amit a fonalak begyűjtésével csinálok. Egy szakértő biztosan pontos diagnózist tudna erről mondani. Viszont folyamatosan bújom az online-fonalas oldalakat, és azért ez már a baj elmélyülését jelzi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)