2010. július 1., csütörtök

Bundát neki...




3 napja sütögetem a cukkinit, próbálgatom, hogyan lenne a legjobb, és a legkevesebb mosogatnivalóval megoldható.

Első nap: Tojásos prézlis masszába mártva, ropogós lett, viszont a zsemlemorzsa folyton megszívta magát, én meg az egész helyzetet ezáltal, nem győztem higítani.

Második nap: Tojás, liszt, sör. Ebbe az összetrutyizott elegybe mártogattam, nem lett ropogós, viszont ezer felé szaladt a sörtészta a forró olajban.

Harmadik nap: Maradt még sörtészta, lisztbe forgattam a szeleteket, bele a masszába, majd natúr kukoricapelyhet csak úgy szabadkézzel összemorzsolgatva egy tányérba szórtam, és még ebbe tapicskoltam az amúgy ragacsos cukkinikarikákat. A kukópehely gyorsan fogyott, mert annyira mohó volt a sörös massza, hogy jóóó vastagon tapadt rá. Ahogy aprítottam a pelyhet, az meg jóóó vastagon beterített mindent a főzőlyukamban, úgyhogy ott is pelyhes voltam, ahol legalább 36 éve nem / :))) /

Viszont ennek az eredménye ropogós is lett, nem is ment szanaszét az olajban, csak úgy magában toltuk befelé, az epehólyagom köszöni szépen még jól van. :)


3 megjegyzés:

bucilla írta...

Hogy ezt hogy imádnám....ha közelebb laknál;) De ebbe a hőségbe nem visz rá a lélek, hogy olajban sütögessek...ó pedig a cukkini:) Imádom!!!

Moncsi írta...

Mi is szeretjük, lecsónak is, de paprika az nincsen hozzá, a bótit nem csipázzuk annyira, nem tudjuk mi van benne, vegyszer ilyesmi...Aztán készítettem már felfújtnak is, nagyon zsengét, River Cottage-módra.

bucilla írta...

Jajj Moncsi ne izgass már....fogyózok, keményen...semmi olajban sültet nem ehetek....sőt panírt sem, úgyhogy most csak nyeldekelek a képeket nézve:) szerintem majd erről álmodok ma éjjel;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rendszeres olvasók

Címkefelhő

"...ott születtem én..." (1) "crochet baskets" (1) "little girl"hat (1) "owl"mittens (1) ( násá nóvaja szobáká (1) Adamas shawl (3) Adamas shawl. (1) Aeolian shawl (11) ajándék (2) bag (1) baltic blossoms (2) calorimetry (4) crochet (2) crochet bag (1) crochet bolero (1) crochet butterflies (1) crochet butterfly pattern (1) crochet doilies (5) crochet hat (1) crochet shopping bag (1) crocodile stich (1) család (4) Echo flower shawl (1) ékszer (1) emlékezés (4) entrelac knitting (1) fingerless gloves (2) fokhagymás leváros kalács :) (1) fonalak (3) fülvédő (1) gail pattern (1) gail shawl (18) hájas tészta (1) happy birthday (1) Haruha scarf (1) Haruni shawl (1) horgolás (2) How to knit it? (1) idézet (1) Jaques Cousteau Hat (1) játék (2) kardigán (1) karikás ostor (1) kellokukka (1) kellokukka shawl (9) kenyér (2) kesztyű (1) kicsi-lány sapka (1) kiri (11) knitting (4) knitting bag (1) knitting hat (15) knitting hats (5) knitting needle (1) knitting sock (15) könyv (1) kötés (1) kötött (1) kötött sapka (6) kötött zokni (3) lábmelegítő (1) Laminaria (8) leaf and flower shawl (3) Leaf lace (1) Leafy Lace Scarf (1) legwarmers (1) lekvár és csalamádé (1) Mathilda's shawl (2) mittens (9) moncsi (1) olasz kezdés és befejezés (1) orange Gail (1) our new dog (1) pattern with Excel (1) pendrive-"coats" (1) pite (2) poncsó (2) pumpkin (1) rainbow (1) Rocco és Vinny (1) sajt (1) scarf (2) shawl (2) shetland triangle (6) short row heel (2) sock heel with short row (1) sock yarns (4) socks (6) South Bay Shawlette (1) Springtime Bandit (1) Stretchy Bind Off (1) Swallowtail Shawl (7) táska (3) tolnai gyapjú (1) Touch me (1) tömködős piramis (1) Trinity (1) túrófánk (1) unser neuer Hund (1) unser neuer Hund) (1) uruguay-i lace (3) wool yarn (3) yarns (5) yarns and needles from Finland (1) zokni (4) zoknifonal (1)