2010. július 1., csütörtök

Visszaemlékezés...


Hogyan tanultunk kötni, erre volt Ercsu kíváncsi. Szerintem mindannyian ugyanabból a fonalból, ugyanazzal a tűvel, még ha más-más évben is. Szintén csak a szorosan tűre tekeredő, és állandóan szaporodó szemekkel való kínlódás ugrik be. Kevésbé romantikus környezetben, csupán mezei osztályteremben történt az ismerkedés e technikával.Aztán ott be is fejeződött a kapcsolatunk. Ha jól számolom, jó 10 évig nem is vettem tűt a kezembe. Mikor újra megtettem már elmúltam 20, és nem hiszitek el, de egy pasi miatt tettem, aki tudott kötni, és még valami mást is, szívet rabolni. De ekkor sem tartott sokáig a nagy nekibuzdulás, csupán néhány darab erejéig, mellények, talán. Abban az évben, ha jól emlékszem volt nagy őrület a felvetőfonalas ejtettszemes nyári felsők készítése. De én nem kötöttem egyet sem, viszont azóta van felvetőfonalam. A mostani nem abból a kollekcióból van.

1 megjegyzés:

fpárduc ugrásai írta...

Szeretnék neked adni egy díjat. Itt át is veheted: http://fparducmesei.blogspot.com/2010/07/kreativ-blogger-dij.html
:D

Környe Márciusban