2009. március 26., csütörtök

Bejövetel...

Nem tudom az okát, miért nem "jövök be" nektek, pedig a profilomat is nyilvánossá tettem, és bárki olvashatja "Moncsi"-t, én akárhova kattintok, mindenkit tudok olvasni, majd még állítok rajta, hátha valamit letiltok, akaratlanul. (Na kezdődik Esmeralda) Ilyesmit nézek délután, este meg Dallas-t. Úgy tűnik, mintha új forgatókönyve lenne, nem emlékszem, hogy a jó öreg Jockey huszonévvel ezelőtt is ennyire "gyopár" lett volna. De jó újra nézni. (Story Tv-n megy, hétköznap 19-kor)

3 megjegyzés:

nöné írta...

Én a Viasat-on nézek gyereknevelős műsort. Igaz, már kinőttem belőle, de nem semmi, amik ott vannak a nagy Ámerikában. Aztán egy kicsit topmodellkedek, nézem a sok lüke libát, jókat kuncogok rajtuk kötés közben, és végül egy kis Szex és New York. Aztán vissza a TV2-re és mikor mi zümmög a fülembe.

Kati írta...

Nekem is nehezen jöttél be! De most új a háttér? Mitha gyorsabban betöltött volna... lehet az volt a ludas (??)

Én a Szívek szállodájára szoktam kötni:D délutánonként

Moncsi írta...

Már jó ideje ez a hátterem, egy hónapja biztos, tényleg nem tudom mi lehet az oka.

Környe Márciusban